دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تلاش ایرلند برای بقاء در یورو

آتزوری‌ها که به عنوان تیم نخست از گروه E به دور یک هشتم صعود کرده است در آخرین دیدار به مصاف ایرلند یک امتیازی می‌روند.
کد خبر : 96038

به گزارش گروه ورزشی آنا، امشب پرونده مرحله گروهی یورو 2016 با انجام 4 دیدار از گروه های E و F بسته خواهد شد و ایتالیا که یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره است در استادیوم استاد پیر مائوری شهر لیل به مصاف با جمهوری ایرلند می‌‌رود.


این دیدار به طور حتم برای ایتالیای‌ها سخت و حساس نخواهد بود و «آنتونیو کونته» که تیمش به عنوان تیم اول گروه E به دور یک هشتم رفته است به بازیکنان جوان خود میدان خواهد داد و با استراحت دادن به بازیکنان کلیدی خود آنها را برای دیدار با اسپانیا در دور یک هشتم آماده نگه می‌دارد.


ایتالیا در اولین دیدار بلژیک پر ستاره را با 2 گل شکست داد و در گام دوم با تک گل «ادر» در لحظات پایانی سوئد را مغلوب کرد و 6 امتیازی شد و با توجه به اینکه در بازی رو در رو بلژیک را شکست داده، به عنوان تیم اول راهی دور بعد شده است و در این مرحله باید به مصاف اسپانیا بروند.


بازیکنان جمهوری ایرلند بر خلاف بازی نخست که نمایش خوبی مقابل یاران زلاتان ابراهیموویچ داشتند، نتوانست حریف بلژیک شوند و با 3 گل شکست خوردند و حالا با یک امتیاز برای صعود کار بسیار دشواری دارند و حتما باید ایتالیا را شکست دهند.


این دو تیم تا کنون 13 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که 8 پیروزی سهم ایتالیایی است و 2 پیروزی سهم ایرلندی ها. جمهوری ایرلند در پنج دیدار گذشته خود به پیروزی نرسیده است و آتزوری ها در چهار بازی گذشته خود به پیروزی رسیده اند.


انتظار می‌رود کونته در این دیدار به بوفون، کیه لینی و بونوچی استراحت بدهد و ستاره های جوان خود را روانه میدان کند. البته کونته که بسیار جاه طلب است مطمئنا نمی‌خواهد کسب این 3 امتیاز را از دست بدهد تا عنوان بهترین تیم دور گروهی را بدست بیاورد. در صورت پیروزی آتزوری ها مقابل ایرلند آنها تنها تیم 9 امتیازی در دور گروهی می شوند.


آخرین پیروزی جمهوری ایرلند در یک تورنمنت بزرگ به 14 سال پیش باز می گردد و آنها از لحاظ روحی و روانی در شرایط سختی قراردارند.


ترکیب احتمالی ایتالیا:


سیریگو، د شیلیو، آندره آ بارزالی، اوگبونا،متئو درمیان، فدریکو برناردسکی، تیاگو موتا، استورارو ، استفان الشعراوی،سیمونه زازا و چیر و ایموبیله


ترکیب احتمالی جمهوری ایرلند:


راندولف، کولمن، کلارک، اوشی، ولان، مک کارتی، لانگ، هندریک، وارد، برد و هولاهان


انتهای پیام/

برچسب ها: ایتالیا یورو 2016
ارسال نظر
هلدینگ شایسته