دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1395 - 11:50

مسابقه بین‌المللی کشف تقلب در مقالات فارسی برگزار می‌شود

مسابقه بین‌المللی کشف تقلب در مقالات فارسی با عنوان" PersianPlagDet 2016" از سوی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی با همکاری مسئولان مسابقات بین‌المللی PAN شهریور برگزار می‌شود.
کد خبر : 96021

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی، مهندس سالار محتاج، مسئول اجرایی این مسابقه گفت: «این مسابقه در شهریور و با همکاری مسئولان مسابقات بین‌المللی PAN در تهران برگزار می‌شود.»


او گفت: «هدف از برگزاری این مسابقه ارزیابی سامانه‌های دانشگاهی و پژوهشی موجود که در زمینه پردازش متن در کشور فعالیت دارند، است. این مسابقات در دو بخش "کشف مشابهت متنی بین اسناد" و "تولید پیکره‌‌‌ کشف تقلب" برگزار می‌شود.»


4 مرداد مهلت انتشار داده‌های آموزشی، 4 شهریور (بیست‌وپنجم آگوست) انتشار داده‌های تست و 11 شهریور (اول سپتامبر) پایان مهلت اجرای برنامه‌هاست و نتایج نهایی مسابقه نیز در 25 سپتامبر برابر با 4 مهر اعلام می‌شود و جوایزی به تیم نخست مسابقات اهدا می‌شود.


همچنین مقالات حاصل از نتایج این مسابقات در مجموعه کنفرانس و آزمایشگاه انجمن ارزیابی CLEF که قرار است در کنفرانس FIRE از هجدهم تا بیستم آذر 95 (هشتم تا دهم دسامبر 2016) برگزار شود، ارائه می‌شود.


علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت https://www.ictrc.ac.ir/plagdet مراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: جهاد دانشگاهی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته