دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قول تاج برای برطرف کردن حواشی داوری/ کمیته اخلاق فعال‌تر می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال به همراه اعضای کمیته داوران و دپارتمان داوری با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان دیدار کردند.
کد خبر : 95979

به گزارش گروه ورزشی آنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه اعضای کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون متشکل از فریدون اصفهانیان، مسعود عنایت، حبیب‌الله شیرازی، هدایت‌الله ممبینی، حسن کامرانی‌فر، حقیقی‌زاده و موسوی در دفتر نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن لیگ شانزدهم به بحث و تبادل نظر پرداختند.


سجادی در این نشست متذکر شد باید فضایی در فوتبال حاکم شود تا اشتباهات داوری به حداقل ممکن برسد و حواشی‌های ناشی از برخی از خطاهای فاحش داوری از بین برده شود. همچنین هرکدام از نمایندگان داوری مشکلات و دغدغه‌های خود را با سجادی در میان گذاشتند و در نهایت مهدی تاج قول مساعد داد که مشکلات و حواشی‌ داوری را مرتفع کند.


در پایان این نشست تصمیم گرفته شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اعلام صدور رأی خاطیان، سرعت عمل بیشتری به خرج دهد و مانع از بروز حاشیه‌های کاذب شود.


افزایش فعالیت کمیته اخلاق فدراسیون و همچنین بررسی دقیق گزارش‌های داوری به صورت مداوم و منظم از نکاتی بود که در این نشست نتیجه‌گیری شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته