کتاب «اصول بازاریابی ورزشی» منتشر شد

علیرضا صیداوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در گفتوگو با خبرنگار آنا از چاپ کتاب «اصول بازاریابی ورزشی» در انتشارات این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این کتاب توسط سیاوش خداپرست عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان تألیف شده است.
وی ادامه داد: این کتاب که در ۳۱۲ صفحه به چاپ رسیده در هفت فصل به مفاهیم بازاریابی، بازاریابی ورزشی، الگوی رفتار مصرفکننده در ورزش، رسانههای اجتماعی، آمیخته بازاریابی، محصول و اقتصاد ورزش پرداخته است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت عنوان کرد: بازاریابی ورزشی شاخهای از بازاریابی است که همزمان بر تبلیغ برنامههای ورزشی و تیمها و همچنین تبلیغ کالاها و خدمات دیگر از طریق برنامههای ورزشی و تیمهای ورزشی توجه دارد. در این سرویس عناصری که تبلیغ میشوند میتوانند محصولات فیزیکی یا یک برند باشند. در این کتاب نهایت تلاش صورت گرفته که مفاهیم ضروری بازاریابی برای علاقهمندان به حوزه ورزش تشریح شود.
انتهای پیام/