دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خطیبی: در نیمه‌ بالایی جدول قرار خواهیم گرفت/ صادقیان بهترین بازیکن ماشین‌سازی می‌شود

سرمربی ماشین‌سازی تبریز گفت: به گذشته کاری ندارم اما مطمئن باشید پیام صادقیان یکی از مهره‌های تاثیرگذار این فصل ماشین‌سازی خواهد بود.
کد خبر : 95948

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از سال‌ها موفق شد به سطح اول فوتبال کشور بازگردد. این اتفاق با سرمربیگری رسول خطیبی رخ داد که سابقه مربیگری در تراکتورسازی و گسترش فولاد دیگر تیم‌های تبریزی لیگ برتر را داشته است. خطیبی حالا قصد دارد با ماشین‌سازی شایستگی‌های خود را در کسوت مربیگری نشان دهد چیزی که در دیگر تیم‌های تبریزی آنچنان موفق به ارائه‌اش نشد.


خطیبی که تجربه مربیگری‌اش در لیگ برتر بیشتر از گذشته شده، در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی دارد تا ماشین‌سازی در رقابت‌های لیگ شانزدهم نتایج خوبی بگیرد و بار دیگر در میان مدعیان سقوط قرار نگیرد،‌بیان داشت: «آن فصلی که در گسترش حضور داشتم این تیم برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد اما ما به گونه‌ای بازی کردیم که هیچ‌گاه خطر سقوط را حس نکردیم و شانس این را هم داشتیم که در جدول تک رقمی شویم اما چند امتیاز کمتر داشتیم و نهایتا یازدهم شدیم.»


وی ادامه داد: «این فصل هم در ماشین سازی با اضافه کردن بازیکنان اصیل آذری قصد داریم که یکی از تیم‌های موفق لیگ شانزدهم شویم و برای رسیدن به این منظور هر روز تلاش خواهیم کرد. ما موفق شدیم مهره‌‌های خوبی را جذب کنیم و با توجه به اینکه هنوز فرصت داریم تا مابقی پست‌ها را تقویت کنیم، می‌توانیم از همان اول برای ایستادن در نیمه بالایی جدول تلاش کنیم. بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند و برای رسیدن به هماهنگی بیشتر هم با انجام بازی‌های دوستانه تیم را یکدست می‌کنیم.»


سرمربی ماشین‌سازی در خصوص جذب بازیکنی حاشیه‌سازی چون پیام صادقیان و همچنین دیگر بازیکنانی که این فصل برای نخستین بار پیراهن ماشین‌سازی را می‌پوشند،‌ بیان کرد: «صادقیان بازیکنی نیست که به دنبال حاشیه باشد و مطمئن هستم که یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر خواهد شد. متاسفانه فضایی برای پیام فراهم شد که در دو فصل گذشته نتوانست بازی‌های خوب خود را تکرار کند. او امسال بهتر از همیشه بازی خواهد کرد.»


او افزود: «تمامی بازیکنانی که این فصل به ما اضافه شدند، بسته به نیاز تیم بوده است. مسلما ما به بازیکنان تاثیرگذاری که در فصل قبل به ما کمک کردند تا به لیگ برتر بیاییم نیاز داریم و آنها را از دست نخواهیم داد. حس می‌کنم با تغییرات خوبی که در تیم ایجاد شده ما می‌توانیم یکی از تیم‌های موفق لیگ شانزدهم شویم.»


خطیبی در مورد اینکه او همواره علاقه زیادی به فوتبال هجومی دارد و این موضوع باعث نخواهد شد تا آمار گل‌های خورده این تیم در این فصل زیاد شود، عنوان کرد: «من در پست دفاع بازیکنان خوبی را جذب کردم و قطعا به این موضوع فکر کردم که چگونه اسیر ضدحملات نشویم. فوتبال هجومی باعث با طراوت شدن بازی‌های ما می‌شود. بنابراین ما همواره هجومی بازی خواهیم کرد و در کنار آن با ایجاد یک ساختار دفاعی خوب آمار گل‌های خورده‌را پایین می‌آوریم.»


وی در خصوص مشکلات مالی که همواره یکی از دغدغه‌های مربیان بوده و بارها دیده شده که بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری آنها می‌‌شود، اظهار کرد: «الان تمامی باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند. با این حال من به آقای سهرابی مدیرعامل باشگاه اعتماد کامل دارم و می‌دانم که با پرداخت به موقع هزینه‌های تیم مانع آن خواهد شد که ماشین‌سازی در این زمینه به مشکل بخورد. ضمن اینکه همواره با بازیکنان تیم صحبت خواهم کرد تا آنها شرایط باشگاه را درک کنند و ما مشکلی از این بابت نداشته باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته