دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1395 - 09:12
سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با آنا

سقوط اتوبوس به دره در فارس 19 کشته برجای گذاشت+تصاویر

سخنگوی سازمان امداد و نجات از وقوع حادثه سقوط اتوبوس به دره در استان فارس خبر داد و گفت: در این حادثه 19 هموطن جان خود را از دست دادند.
کد خبر : 95926

سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا از سقوط اتوبوس به دره در استان فارس خبر داد و افزود: در ساعت 1:20 بامداد امروز وقوع حادثه سقوط اتوبوس در کیلومتر 17 محور نی‌ریز- سیرجان به سازمان امداد و نجات گزارش شد که در پی آن 4 تیم عملیاتی شامل 15 امدادگر و نجاتگر به منظور ارائه خدمات لازم به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: در این حادثه 23 تن مصدوم شدند که 2 مصدوم از سوی هلال احمر و 21 مصدوم دیگر این حادثه از سوی نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.



سخنگوی سازمان امداد و نجات یادآور شد: در جریان این عملیات 9 تن از مصدومان رها سازی شدند اما متاسفانه 19 تن از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند به طوری که 16 تن در صحنه و 3 تن نیز در مرکز درمانی جان خود را از دست دادند.



وی با اشاره به حادثه حریق اتوبوس در کیلومتر 80 محور شیراز _ قائمیه در ساعت 5:30 امروز اشاره و بیان کرد: در این حادثه نیز یک تیم عملیاتی شامل 3 تن امدادگر و نجاتگر به منظور ارائه خدمات لازم اعزام شدند، خوشبختانه این حادثه صدمات جانی نداشت و اطفای حریق نیز از سوی عوامل آتش نشانی صورت گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته