دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1395 - 16:33
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

کتابخانه‌های مدارس ایرانی خارج از کشور تجهیز می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از تجهیز کتابخانه‌ مدارس ایرانی خارج از کشور تا پایان تیر ماه خبر داد و گفت: ۵۵۰ میلیون تومان برای خرید کتاب ویژه کتابخانه‌های این مدارس پیش‌بینی شده است.
کد خبر : 95855

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حمیدرضا کفاش در مراسم اهدای بسته‌های آموزشی به مدارس ایرانی خارج از کشور که امروز در ساختمان مرحوم علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵۰ بسته قرآنی را برای مدارس ایرانی خارج از کشور آماده کردیم که امروز به مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور اهدا شد تا در مهر ماه در اختیار این دانش‌آموزان قرار گیرد.


وی ادامه داد: اقدام دیگری که برای دانش‌آموزان ایرانی در مدارس خارج از کشور پیش‌بینی کرده‌ایم، توسعه و تجهیز کتابخانه این مدارس است که ۵۵۰ میلیارد تومان برای این امر اختصاص می‌یابد. این مبلغ به صورت مشارکتی توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد پرداخت می‌شود.


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کتابخانه‌های مدارس ایرانی خارج از کشور تا پایان تیر ماه تجهیز می‌شود، گفت: تیمی از کارشناسان معاونت پرورشی و مرکز امور بین‌الملل و مدارس ایرانی خارج از کشور برای تهیه کتاب‌ها انتخاب شدند تا کتاب‌های مناسب این دانش‌آموزان تهیه شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته