دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1395 - 16:46

آیت‌الله خاتمی: سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم به زیان دولت جبار آ‌ل‌خلیفه است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بود که انقلابیون را کنترل می‌کرد تا رو به قیام مسلحانه نیاورند، گفت: دولت بحرین با رفتار وحشیانه‌ با معترضان، به سقوط نزدیک شده و به سرنوشت محمدرضا پهلوی دچار خواهد شد.
کد خبر : 95827

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: جنایت اخیر دولت آ‌ل‌خلیفه در مورد سلب تابعیت جناب آیت‌الله شیخ عیسی قاسم صرف‌نظر از آنکه کار دیکتاتور منشانه‌ای است به زیان این دولت جبار هم است.


امام جمعه موقت تهران افزود: این آیت‌الله حاج‌ شیخ عیسی قاسم بود که انقلابیون را کنترل می‌کرد تا رو به قیام مسلحانه نیاورند و تظاهرات و تجمعات بحرینی‌ها علی‌رغم تمام وحشی‌گری‌های دولت بحرین تماما مسالمت‌آمیز بوده است.


عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در همین راستا تصریح کرد: هیچ نشنیده‌ایم حتی یک شیشه در تظاهرات مردم بحرین شکسته شده باشد و این یعنی تظاهرات مسالمت‌آمیز که در تمام دنیا به عنوان یک حق، پذیرفته شده است.


آیت‌الله خاتمی در خاتمه تصریح کرد: سخن این است که با این کار دولت بحرین یک قدم به سقوط نزدیک شده است و به نظر می‌رسد دولت بحرین با این رفتارهای وحشیانه که با معترضان دارد راه شاه ایران محمدرضا پهلوی را دنبال می‌کند و همان که سرنوشت آن شاه خائن بود سرنوشت این خیانتکاران نیز خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته