دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری نخستین نشست کارگروه مشترک سازمان فرهنگ و وزارت علوم

نخستین نشست کارگروه مشترک سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت علوم تحقیقات و فنآوری، 31 خرداد ماه در محل دفتر قائم مقام وزیر علوم برگزار شد.
کد خبر : 95775

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در پی برگزاری نشست مشترک رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزیر علوم تحقیقات و فنآوری در خصوص همکاری‌های مشترک این سازمان و وزارت علوم در راستای هم‌افزایی، اولین جلسه کارگروه مشترک پیگری و اجرایی کردن هم‌افزایی در سال جاری، روز گذشته 31 خردادماه در محل دفتر قائم مقام وزیر علوم برگزار شد.


در این نشست که قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی و آموزشی، محمد علی ربانی، رئیس مرکز مطالعات فرهنگی بین‌الملل و جعفری‌ملک، رئیس مرکز توسعه همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حضور داشتند، پس از ارائه گزارش کاری از روند همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان مقرر شد تا نخستین «هفته فرهنگی و علمی و فناوری» در سال جاری برگزار شود.


همچنین، احیای کرسی‌های اسلام‌شناسی و ایرانشناسی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد تا رایزنان فرهنگی ایران واجد شرایط که می‌توانند به عنوان رایزن علمی وزارت علوم فعالیت کنند، از سوی سازمان معرفی شوند.


در بخش پایانی مقرر شد تا گفت‌گوهای فرهنگی با دانشگاه‌های دیگر کشورها با همکاری مشترک وزارت علوم پیگیری و انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته