دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پبش بازی آلمان - ایرلند شمالی؛ پارک دوپرنس مکان صدرنشینی ژرمن‌ها/ امید اندک ایرلندی‌ها به صعود

پرونده گروه C رقابت های یورو 2016 امشب با برگزاری دو دیدار به صورت همزمان بسته خواهد شد.
کد خبر : 95690

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم ملی آلمان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف ایرلند شمالی 3 امتیازی می رود. این دیدار به میزبانی استادیوم پارک دو پرنس شهر پاریس و از ساعت 20:30 برگزار می‌شود.


آلمان‌ها با کسب یک پیروزی و یک تساوی چهار امتیازی هستند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به لهستان در صدر جدول گروه C قرار دارند. صعود آلمان‌ها به دور بعد تقریبا تثبیت شده است اما اگر آنها بخواهند به عنوان تیم اول به دور یک هشتم بروند، باید ایرلند شمالی را شکست دهند و اگر اینگونه نشود احتمال حضور آنها به عنوان تیم دوم یا سوم در دو بعد نیز وجود دارد.


ایرلند شمالی هم با کسب سه امتیاز پا به این دیدار می‌گذارد و اگر بتواند مقابل یکی از مدعیان قهرمانی جام به پیروزی برسد شرایط خوبی در جدول به دست می‌آورد و حتی می‌تواند به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کند، که البته احتمال چنین چیزی بسیار پایین است.


این دو تیم دو بار در دور مقدماتی جام ملت‌های اروپای سال 1984 مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک بار هم در مرحله گروهی جام جهانی 1958 به مصاف هم رفتند که آن دیدار با تساوی 2 بر 2 همراه شد.


مایک اونیل با پنج تغییر که در ترکیب تیمش داد از جمله قرار ندادن کایل لافرتی موفق شد، اوکراین را در هوای بارانی لیون شکست دهد و شانس خود را برای صعود به دور بعد افزایش دهد.


در طرف دیگر ژرمن ها بازی خوبی مقابل لهستان به نمایش نگذاشتند و شاید بتوان گفت تنها یک موقعیت جدی گلزنی خلق کردند، و این دیدار می‌تواند فرصتی باشد تا آنها دوباره به شرایط آرمانی خود بازگردند.


این دو تیم تاکنون 14 بار در رقابت‌های مختلف مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم ژرمن‌ها 8 پیروزی بوده و ایرلندی‌ها 2 پیروزی. ضمن اینکه 32 بار آلمان دروازه ایرلندی‌ها را گشوده‌اند و 12 گل دریافت کرده‌اند.


ترکیب احتمالی تیم ملی ایرلند شمالی: میشل مک گوورن، گرت مک آئولی، جانی اوانز، استیون دیویس، کانر واشنگتون، کوری اوانز، استوارت دالاس، اولیور نوروود، آرون هیوز، جیمی وارد، کریگ کتکارت


ترکیب احتمالی تیم ملی آلمان:مانوئل نویر، بندیک هوودس، ژرومه بواتنگ، ماتس هوملس، جوناس هکتور، سامی خدیرا، تونی کروس، مسعود اوزیل، ماریو گوتزه، آندره شورله و توماس مولر


سرمربی: یواخیم لو


بواتنگ، خدیرا و اوزیل کارت زرد دارند و در خطر از دست دادن دیدار آینده تیمشان هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته