دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مصاف دیدنی اسپانیا و کرواسی در «نیوبوردو»/ مدافع عنوان قهرمانی در پی حفظ صدرنشینی

حساس‌ترین بازی گروه D یورو 2016 را کراوسی و اسپانیا ساعت 23:30 برگزار خواهند کرد.
کد خبر : 95681

به گزارش گروه ورزشی آنا،رقابت های یورو 2016 امشب (سه شنبه) با چهار دیدار پیگیری می‌شود که در گروه D کرواسی از ساعت 23:30 به مصاف اسپانیا می‌رود و در دیگر بازی این گروه چک در برابر ترکیه قرار می‌گیرد.


دیدار اسپانیا با کرواسی که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، در ورزشگاه 42 هزار نفری نیوبوردو شهر بوردو برگزار خواهد شد.


اسپانیایی‌ها دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سرگذاشتند و یکی از تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌های یورو 2016 فرانسه به حساب می‌آیند.


لاروخا در دو بازی گذشته خود چهار گل به ثمر رسانده و هیچ گلی دریافت نکرده است و می‌خواهد با شکست دادن کرواسی به عنوان تیم اول به دور یک هشتم صعود کند. هر چند که تساوی در این دیدار هم به منزله صعود اسپانیا با حکم صدرنشینی را دارد.


در آن طرف میدان کرواسی در دو بازی گذشته خود با یک پیروزی و یک تساوی چهار امتیازی شده است و در رده دوم جدول قرار دارد. کرواسی در صورت شکست و پیروزی دیگر تیم این گروه یعنی جمهوری چک برابر ترکیه در رده سوم قرار می‌گیرد و صعودش به اما و اگر کشیده می‌شود. کروات‌‌ها باید با تمام قوا در برابر اسپانیا حاضر شوند و از آنها سه امتیاز یا حداقل یک امتیاز را دریافت کنند تا صعودشان به دور یک هشتم نهایی قطعی شود.


اسپانیا و کرواسی تاکنون پنج بار رو در روی هم قرار گرفتند که سهم ماتادورها سه پیروزی و سهم کروات‌ها یک پیروزی بوده است.


ترکیب احتمالی تیم ملی اسپانیا: داوید دخیا، هکتور بلرین، جرارد پیکه، سن خوزه، یوردی آلابا، سرخیو بوسکتس، پدرو، تیاگو، آندرس اینیستا، نولیتو و آلوارو موراتا.


ترکیب احتمالی تیم ملی کرواسی: سوباشیچ، داریو سرنا، کورلوکا، ویدا، استرینیچ؛ بروزوویچ، بادلی؛ پاجا،ایوان راکیتیچ، ایوان پریسیچ و ماریو ماندژوکیچ.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته