دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 فروردين 1394 - 14:42

هفت‌سینی متفاوت/ زمزمه یا مقلب‌القلوب همراه با شهدای گمنام واحد جیرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت لحظه تحویل سال جدید 94 را در کنار حرم مطهر شهدای گمنام ساختمان تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی سپری کرد.
کد خبر : 9566

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید خزاعی، شب تحویل سال جدید را در جوار دو شهید گمنام با زمزمه یا مقلب‌القوب والابصار، شروع کرد و سال یکهزار و سیصد و نود چهار هجری شمسی را به همه‌ی هم‌میهنانان عزیز تبریک و تهنیت گفت.


وی بیان کرد: سالی که پیش‌رو داریم ان‌شاءالله با حرکت جدید پیشرفت، تعالی و امیدی زنده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت آغاز خواهیم کرد.


خزاعی نامگذاری شعار سال جدید را با عنوان «دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی» از سوی مقام معظم رهبری را شروع کارها و طرح‌های بزرگی که موجب همیاری و هم‌دلی و پیشرفت سریع با دولت تدبیر و امید شود دانست.


وی با اشار به زندگی امامان و معصومین (ع) و گرامیداشت ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) گفت: سالی که با شور فاطمی مزین شود می‌توان آن سال را سالی جاویدان و ماندگار قلمداد کرد.


خزاعی با اشاره به ترسیم کلی نقشه‌ی راه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در سال 94 مطرح کرد: امسال با تکیه بر اصول و مبانی رشد و ترقی همه‌جانبه در عرصه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی و عرضه امکانات پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در ریل حرکت سریع و با اقتدار این خانواده بزرگ دانشگاهی گام خواهیم برداشت و با صلابت اعلام خواهیم کرد که سالی متفاوت همراه با توسعه و ترقی را به حول و قوّه‌ی الهی به ارمغان خواهیم آورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته