دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1395 - 11:25
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران:

طرح «کرامت با سلامت» در سراسر پایتخت اجرا می‌شود/ اطعام روزه داران نیازمند در محلات محروم تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای طرح «کرامت با سلامت» به منظور اطعام روزه داران نیازمند در محلات محروم سراسر پایتخت خبر داد.
کد خبر : 95314

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی در این باره افزود: در ایام سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) طرح «کرامت با سلامت» با محوریت اطعام روزه داران نیازمند با افطاری های سالم و همچنین با در نظر داشتن سنت حسنه برپایی مراسم افطار و اطعام روزه داران با مشارکت خیرین کانون‌های سلامت مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار می‌شود.


وی با اشاره به دو شعار جدید شهرداری تهران تاکید کرد: فقرزدایی و توجه به محرومین و مهندسی وصل کردن متمکنین به فقرا از جمله رویکرد امسال شهرداری تهران است که حوزه سلامت در این بخش نقش محوری و کلیدی دارد و از سوی دیگر توسعه اجتماعی از شاخص‌های توسعه پایدار جامعه است که به سلامت اجتماعی، روحی، معنوی و جسمی به عنوان معیارهای توسعه اجتماعی باید توجه ویژه صورت گیرد.


امرودی اظهار کرد: طی روزهای چهارده، پانزده و شانزده رمضان المبارک 1437 قمری و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت و به منظور بهره‌گیری از فیوضات معنوی این ماه با مشارکت خیرین کانون‌های ده گانه سلامت محور و دیگر کانون‌های مردمی با هدف اکرام و اطعام نیازمندان با برپایی سفره افطاری سالم با عنوان «کرامت با سلامت» میزبان شهروندان محروم محلات خواهند بود.


وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان زمینه تقرب الهی و همچنین سلامت اجتماعی، روانی و جسمی را برای انسان فراهم می‌سازد، افزود: این ماه فرصت مناسبی است تا انسان به این جایگاه والا چه از نظر روحی و چه جسمی برسد. برای رسیدن به این مقصود اداره کل سلامت طرح «کرامت با سلامت» را با مشارکت خیرین کانون‌های سلامت محور و مردمی با برپایی سفره افطاری سالم روزهای 30 خرداد ماه لغایت دوم تیرماه 95 خواهد کرد.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه‌های قرآنی جامعه سالم نسبت به محرومین بی‌تفاوت نباشد و طرح «کرامت با سلامت» به دست خیرین و با مشارکت مردمی اجرا می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته