دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1395 - 12:35
پلیس فتا استان مازندران اعلام کرد:

راه‌های بلاک کردن افراد مزاحم و اسپم‌ها در گوشی آیفون

شما به راحتی می‌توانید در آیفون خود مخاطب‌های مورد نظر را در سه قسمت calls، FaceTime calls ،Messages بلاک کنید.
کد خبر : 95310

به گزارش گروه اجتماعی آنا از پایگاه خبری پلیس، شاید مشکلی که امروزه خیلی از کابران با آن روبه‌رو هستند این است که چگونه از دست افراد مزاحم و یا اسپم‌های تبلیغاتی در امان باشند. پلیس فتا استان مازندران با ارائه راهکاری به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید به راحتی در آیفون خود مخاطب‌های مورد نظر را در سه قسمت calls، FaceTime calls ، Messages بلاک کنید و با بلاک کردن شماره تلفن مورد نظر از پیام‌ها و تماس‌های مزاحم در امان باشید.


بلاک کردن تماس‌ها در آیفون:


در این روش شما باید شخصی را که می‌خواهید بلاک کنید در کانتکت‌های آیفون ( مخاطبین ) خود داشته باشید: ابتدا به Settings بروید. وارد یکی از گزینه‌های Phone, Messages, FaceTime شوید. در قسمت پایین این بخش گزینه Blocked را انتخاب کنید. سپس Add New رو بزنید. حال از بین کانتکت‌های خود فردی را که می‌خواهید بلاک شود را انتخاب کنید.


برای بلاک کردن شماره‌هایی که در مخاطبین آیفون شما نیستند. در منو Phone را انتخاب کنید و وارد آن شوید. تب Recent Calls را انتخاب کنید.‌ روی علامت " i " کنار هر تماس با نام Info button کلیک کنید. گزینه Block this Caller را انتخاب کنید.


بلاک کردن تماس‌های FaceTime در آیفون:


ابتدا برنامه FaceTime را باز کنید. تب Recent Calls را انتخاب کنید. گزینه Info button را انتخاب کنید.‌ Block this Caller را انتخاب کنید تا شخص مورد نظر بلاک شود.


بلاک کردن پیام‌های iMessage در آیفون و آی پد:


برنامه Messages را باز کنید. وارد پیام مورد نظر شوید.‌ در قسمت بالا سمت راست Contact را انتخاب کنید.‌حرف "‌i‌" با یک دایره آبی Info button را انتخاب کنید‌.‌ Block this Caller ‌‌ را انتخاب کنید تا شخص مورد نظر بلاک شود.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته