رئیس سازمان حج وزیارت:
نباید در تلاش برای بهبود خدمات به زائران سقفی قائل باشیم
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به رضایت نسبی معتمرین ایرانی از خدمات اجرایی گفت: تاکید ما رفع نیازمندی ها، کاهش دغدغه ها و بهبود مستمر خدمات است و نباید در تلاش برای ارتقاء خدمات به زائران هیچ سقفی قائل باشیم.
به گزارش خبرگزاری آنا، علیرضا بیات در نشست صمیمی با مدیران کاروان ها در مدینه منوره با بیان اینکه راه اندازی سفر عمره مفرده بعد از حدود ۱۰ سال تعطیلی با فراز و نشیب هایی در ابعاد اجرایی همراه بوده است گفت : بحمدالله خدمات در حوزه های مختلف به خوبی در حال انجام است اما باید به صورت مستمر بدنبال بهبود خدمات رسانی باشیم .
وی افزود: زائران کشورمان پنج روز در مدینه و پنج روز در مکه به سر می برند که سعی شده تا خدمات مطلوبی از سوی خادمان و دست اندرکاران اجرایی و فرهنگی صورت گیرد و با عنایت خداوند شاهد رضایت حداکثری هستیم .
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مسائل مطرح شده در حوزه پروازهای زائران و همچنین تشرف به روضه منوره و سایر نیازمندی ها گفت: برخی مشکلات اجتناب ناپذیر است اما سعی کرده ایم تا دغدغه ها کاسته شود و همچنین با رایزنی های صورت گرفته و مساعدت کشور میزبان تسهیل خدمات در حوزه های مختلف نیز ان شاالله صورت میگیرد .
انتهای پیام/