دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1395 - 17:43

جنون پسر جوان که خواهر و پدرش را کشته بود، تائید شد

جنون پسر جوانی که در درگیری با خانواده‌اش، خواهر و برادرش را به قتل رسانده بود و مادرش را مجروح کرده بود، از سوی کمیسیون پزشکی تائید شد. با تائید جنون متهم او در بیمارستان روانی بستری شد.
کد خبر : 95219

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، 21 مرداد سال گذشته ماموران پلیس در تماس اهالی ساختمانی در شهرک غرب در جریان وقوع جنایت هولناکی در ساختمان چهار طبقه خیابان بهار شهرک غرب قرار گرفتند. با اعلام این خبر کارآگاهان جنایی و بازپرس کشیک قتل راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که پسر 35 ساله این خانواده، پدر، مادر و خواهرش را با چاقو مجروح کرده است. مرد 66 ساله در این حادثه جان خود را از دست داد اما مادر 59 ساله و خواهر 33 ساله متهم جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.


تحقیقات در این رابطه ادامه داشت که لحظاتی پس از انتقال مجروحان به بیمارستان اعلام شد که خواهر متهم نیز تسلیم مرگ شده است.


در تحقیقات میدانی مشخص شد که متهم با خانواده‌اش درگیری داشته و روز حادثه نیز صدای کمک از سوی اعضای خانواده توسط همسایه‌ها شنیده شده است.


با انتقال پسر جوان به دادسرای امور جنایی او در بازجویی‌ها به بازپرس سعید احمدبیگی گفت:چند سال بود عاشق یک دختر شده بودم، اما خانواده‌ام به خواستگاری نمی‌رفتند. بعد هم برادرم جانش را در یک نزاع از دست داد و به بهانه عزادار بودن هیچ‌کس به خواستگاری نرفت. روز حادثه باز حرف خواستگاری شد که پدرم گفت آن دختر را به من نمی‌دهند. من هم عصبانی شدم و با چاقو به خانواد‌ه‌ام حمله کردم.


با اظهارات عامل جنایت خانوادگی، او با دستور سعید احمد بیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی برای انجام معاینات پزشکی به پزشکی قانونی معرفی شد.


با گذشت 10 ماه از وقوع جنایت هولناک،کمیسیون روانپزشکی پزشکی قانونی جنون متهم در حین ارتکاب سه قتل را تایید کرد و پرونده منجر به صدور قرار تعقیب شد. متهم نیز باتوجه به تائید جنونش در بیمارستان روانی بستری شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته