دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1395 - 15:44

آخرین وضعیت درمانی سارا عبدالملکی + تصویر

معاون درمان بیمارستان نور افشار عنوان کرد: سارا عبدالملکی از دو هفته قبل توانست روی پای خود بایستد و پیش بینی می‌شود با ادامه روند درمان طی 2 ماه آینده بتواند به وسیله واکر راه برود.
کد خبر : 95179

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر روح الله نوریان درباره وضعیت جسمانی عضو تیم ملی راگبی بانوان کشور، اظهار کرد: سارا عبدالملکی از چهار ماه قبل و پس از انجام اعمال جراحی مختلف در سایر مراکز درمانی به منظور ادامه درمان به بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار منتقل شد.


وی ادامه داد: وی در ابتدا وضعیت مناسبی نداشت که این مساله به دلیل شکستگی‌های متعدد در بدنش ایجاد شده بود.


معاون درمان بیمارستان نور افشار با بیان اینکه در ابتدا بازتوانی فشرده برای درمان او در نظر گرفته شد، افزود: در ابتدا بازتوانی فشرده به صورت بستری و در چهار نوبت در روز انجام شد و پس از پیشرفت مناسب در وضعیت جسمانی وی، تصمیم گرفتیم خدمات بازتوانی به صورت سرپایی ارائه شود.


به گفته وی، سارا عبدالملکی از دو هفته قبل توانست روی پای خود بایستد و پیش بینی می‌شود با ادامه روند درمان در این بیمارستان طی 2 ماه آینده بتواند به وسیله واکر راه برود.


نوریان به روحیه بالای این ورزشکار اشاره کرد و گفت: تمامی تجهیزات و امکانات برای درمان سارا عبدالملکی و بیمارانی با این شرایط در بیمارستان نورافشار فراهم است.



انتهای پیام/

برچسب ها: راگبی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته