دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

بازخوردهای کاربران شاد؛ شنیده می‌شود یا تنها ثبت می‌شود؟

بازخوردهای کاربران شاد؛ شنیده می‌شود یا تنها ثبت می‌شود؟
مدیر محصول شاد از فرآیند جامع جمع‌آوری بازخوردهای کاربران از طریق کانال‌های متنوع مانند تماس تلفنی، پیام‌های درون‌برنامه‌ای و نظرات در اپ استورها خبر داد.
کد خبر : 951407

خشایار فهیم، مدیر محصول شاد در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا توضیحاتی جامع در خصوص فرآیند جمع‌آوری بازخورد‌های کاربران و اقدامات صورت گرفته برای بهبود تجربه کاربری ارائه داد.

وی در ابتدا اشاره کرد: تیم پشتیبانی از چندین کانال مختلف برای دریافت بازخورد از کاربران استفاده می‌کند. این کانال‌ها شامل تماس‌های تلفنی، پشتیبانی شاد، پیام‌های ارسال شده در اپلیکیشن‌ها، نظرات کاربران در اپ استورها، مصاحبه‌های مستقیم با کاربران به صورت رندوم و گاهی نیز بر اساس رفتار کاربران در اپلیکیشن می‌شود.

جمع‌آوری بازخورد از چندین کانال؛ از تماس تلفنی تا نظرات کاربران

مدیر محصول شاد افزود: این بازخورد‌ها به ما کمک می‌کند تا مشکلات و چالش‌های موجود را شناسایی کرده و نیاز‌های کاربران را بهتر درک کنیم.مدیرمحصول شاد همچنین تاکید کرد که فرآیند جمع‌آوری و تحلیل بازخورد‌ها به صورت مستمر و با همکاری مستقیم با معلمان، دانش‌آموزان، مدیران و والدین انجام می‌شود.

فهیم در ادامه عنوان کرد: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده از این منابع، به سرعت به جمع‌بندی می‌رسیم که مشکلات و نیاز‌های کاربران چیست و سپس در تلاشیم تا آنها را برطرف کنیم.

همکاری مستقیم با معلمان، دانش‌آموزان و والدین برای بهبود خدمات

همچنین وی به کمپین‌های ویژه‌ای که برای ایام امتحانات برگزار شده نیز اشاره کرد و افزود: در این ایام برای کمک به دانش‌آموزان، پخش زنده (لایو) روزانه در دروس مختلف، به ویژه دروس پر اهمیت مانند ریاضی، علوم، زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک، برگزار کردیم. این لایو‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مطالب مهم را مرور کنند و نمونه سوالاتی را برای آمادگی بهتر در امتحانات دریافت کنند.

وی همچنین توضیح داد: این لایو‌ها برای پاسخگویی به نیاز‌های دانش‌آموزان در روز‌هایی که برنامه امتحانات ثابت نیست، چندین بار در روز پخش می‌شود.

فهیم همچنین افزود: علاوه بر لایوها، در کانال‌های اختصاصی هر پایه نمونه سوالات و مطالب آموزشی متناسب با هر درس قرار داده می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند از آنها استفاده کنند و به بهترین نحو برای امتحانات آماده شوند.

این مسئول بیان کرد: تیم پشتیبانی همواره آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات جدید از کاربران است و تلاش می‌کند تا از این بازخورد‌ها برای توسعه و بهبود مستمر خدمات خود استفاده کند.

مدیر محصول شاد در این باره گفت: ما به بازخورد‌های کاربران گوش می‌دهیم و همواره آماده‌ایم تا با استفاده از پیشنهادات آنها، محصول را بهبود بخشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب