دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1395 - 13:16

درگیری مرگبار دو کارگر نانوایی/ طرح مهار برای دستگیری عامل جنایت

درگیری لفظی دو کارگر نانوایی با مرگ یکی از آنها پایان یافت. متهم این جنایت که برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده بود در طرح مهار کارآگاهان جنایی بازداشت شد.
کد خبر : 95089

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت 21:45 دقیقه 29 خرداد امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع درگیری منجر به جنایت به کارآگاهان پلیس اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل جنایت واقع در محوطه چمن میدان شهید سلمانی و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی 55 ساله به‌نام علی بر اثر اصابت ضربه جسم تیز ( چاقو ) به ناحیه گردن فوت کرده است.


به دنبال این جنایت ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور قاضی کشیک دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، تحقیقات را ادامه دادند.


جنایت در نزدیکی نانوایی


با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول‌، کارگر مغازه نانوایی بوده که در فاصله چند متری از محل وقوع جنایت بوده است. از سویی مشخص شد که قاتل و مقتول کارگران روز مزد نانوایی هستند که تنها چند روزی است برای کار به نانوایی مراجعه کرده‌اند.


یکی از شاهدان در تحقیقات به کارآگاهان جنایی گفت: ساعت 21:30 دقیقه 29 خرداد، مرتضی قصد رفتن به خانه‌اش را داشت که در زمان خروج از مغازه‌، با مقتول درگیری لفظی پیدا کرد و بعد از چند دقیقه درگیری آنها شدت گرفت. در این زمان مقتول با دسته تی چند ضربه به سمت مرتضی پرتاب کرد که مرتضی نیز با چاقویی که همراه خود داشت ضربه‌ای را به سمت مقتول پرتاب کرد که چاقو به گردن مقتول برخورد کرد.‌ زمانی‌که مقتول‌ روی زمین افتاد‌، مرتضی شروع به خودزنی کرد که باعث مجروح شدنش از ناحیه دست و پا شد.‌ قصد گرفتن چاقو از مرتضی را داشتم که او مرا تهدید کرد و در حالیکه دچار خونریزی شدیدی شده بود ، از محل متواری شد.


دستگیری در بیمارستان


با توجه به اظهارات شاهد صحنه جنایت مبنی بر خودزنی قاتل و احتمال مراجعه وی به مراکز درمانی جهت انجام اقدامات درمانی‌، بلافاصله طرح مهار به مرحله اجر گذاشته شد و ساعتی پس از ارتکاب جنایت‌، مأمورین کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم‌، در حالی‌که مرتضی جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری مراجعه کرده بود‌، او را دستگیر کردند.


سرهنگ کارآگاه حمید مکرم‌، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ‌، با اعلام این خبر گفت‌:‌ با توجه به اعتراف متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل به دست آمده در پرونده، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته