دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شبی نورانی در ناحیه 5 دارالمومنین طهران

فرهنگسرای اخلاق با مشارکت خانه فرهنگ ابوذر ، هشتمین شب مراسم «یک شب نورانی» را در ناحیه 5 دارالمومنین طهران برگزارکرد.
کد خبر : 95087

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، این برنامه، جمعه 28 خردادماه از ساعت 19 در مسجد میثم با حضور بیش از 300نفر نمازگزاران ناحیه 5 منطقه 14 برگزار شد.


در ابتدای برنامه ترتیل خوانی با حضور قاری نوجوان سید محمدحسین ابوالحسینی بمدت 40 دقیقه انجام شد. پس از آن سجاد خلیل نژاد یکی از نوجوانان برتر و قاریان مطرح در سطح شهر تهران به تلاوت آیاتی چند از قران مجید پرداخت.


در ادامه برنامه، حجت الاسلام فرقانی در خصوص صبر و تحمل در زندگی ودر بین خانواده ها به پاره ای از حادیث و آیاتی چند از قرآن کریم استناد نموده و مستمعین را به صبر و بردباری در برابر مصائب فراخواند.


از محتوای سخنان امام جماعت مسجد میثم، مسابقه‌ای در بین نمازگزاران و نوجوانان برگزار شد و در آخر جوایزی به برندگان اعطا شد.


همچنین از دو زوج که بیش از 25 سال زندگی مشترک داشته و در فعالیت‌های مسجد حضور و مشارکت داشته‌اند، تجلیل به عمل آمده و جوایزی نیز به ایشان اهدا شد.


در این برنامه ایستگاه‌هایی چون نمایشگاه کتاب، مشاوره مذهبی، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، کمپین اقتصاد مقاومتی(ایرانی ایرانی بخر)، عکس یادگاری با مسجدمان و کودک و آموزش برقرار و مسابقه رازهای آسمانی در بین نمازگزاران به اجرا گذاشته شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته