دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1395 - 13:40
شصت‌وچهارمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

تاکید دکتر میرزاده بر نگاه علمی و دانشگاهی به ورزش

شصت‌وچهارمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه و معاونان، رئیس سازمان سما و تعدادی از روسای واحدها برگزار شد.
کد خبر : 94767

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات رئیسه با تبریک پیروزی‌های تیم‌های ملی والیبال و کشتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: «12 عضو تیم ملی کشتی آزاد و 6 نفر از اعضای تیم ملی والیبال دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند و این نشانه‌ای دیگر از بالا بودن هوش اجتماعی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است.»


او خبر داد با اهدای لوح و هدیه از زحمات این ورزشکاران تشکر می‌کند و بر لزوم تقویت روحیه ورزشی در محیط دانشگاهی و نگاه علمی و دانشگاهی به ورزش تاکید کرد.


دکتر محمد دادگان، معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دستور جلسه اول، گزارش کمیسیون تخصصی شماره یک هیات رئیسه را ارائه کرد. پیشنهادات این کمیسیون با اصلاحاتی به تصویب هیات رئیسه دانشگاه رسید.


دکتر سیدطه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز، گزارشی از مصوبات کمیسیون تخصصی شماره 2 هیات رئیسه ارائه و مصوبات این کمیسیون را مطرح کرد و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شد.


دکتر سیداحمد زرهانی رئیس سازمان سما نیز گزارشی از اقدامات مشترک این سازمان با معاونت عمرانی برای تامین فضای موردنیاز برای آموزشگاه‌ها و مدارس سازمان سما ارائه کرد و مقرر شد این همکاری ادامه یابد. همچنین درباره پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی سازمان سما مقرر شد با همکاری معاونت عمرانی و دفتر حقوقی جلساتی برای این موضوع برگزار شود.


دکتر مرتضی احسانی، معاون اداری و مالی دانشگاه نیز گزارشی از مصوبات کمیسیون شماره سه هیات رئیسه ارائه داد و پیشنهادات این معاونت پذیرفته شد.


تامین اجرای بندهای مختلف قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران از مصوبات این جلسه بود.


دکتر سعید جامه‌بزرگی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گزارشی از وضعیت آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و اداری مالی واحد همدان و واحدهای تابعه ارائه و مشکلات و مطالبات خود را مطرح کرد و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شد.


همچنین دکتر محمدرضا کشاورزی رئیس واحد الکترونیکی با ارائه گزارشی از وضعیت واحد، درخواست‌های واحد الکترونیکی از هیات رئیسه را مطرح کرد و تصمیات لازم در این باره نیز گرفته شد.


همچنین پیشنهاد مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه درباره برخی اقدامات عمرانی برای بیمارستان بوعلی و مجتمع ولیعصر واحد تهران مرکزی به تصویب رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته