دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1395 - 13:19
در گفت‌وگو با آنا؛

پزشک پرسپولیس: نتایج تست پزشکی را هفته آینده اعلام می‌کنیم/ ملی‌پوشان هم باید در تست پزشکی شرکت کنند

علیرضا حقیقت گفت: در تست گیری امروز از بازیکنان تست‌های بینایی، عملکرد و اندازه گیری اکسیژن خون گرفته شد و نتایج این تست‌ها هم در هفته آینده و قبل از سفر تیم به اردوی خارج از کشور اعلام می‌شود.
کد خبر : 94745

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جلسه تمرینی صبح امروز با حضور در مجموعه ایفمارک تست پزشکی پیش فصل خود را زیر نظر دکتر حقیقت پزشک باشگاه انجام دادند.


علیرضا حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تست پزشکی بازیکنان پرسپولیس گفت: «تست‌های پزشکی در اوایل هر فصل روی بازیکنان تیم های لیگ برتری انجام می‌شود و امسال هم طبق روال سال‌های قبل این تست گیری انجام شد. البته مراحل تست گیری این فصل پیشرفته تر از سال‌های قبل شد.»


وی ادامه داد: «در تست گیری امروز از بازیکنان تست‌های بینایی، عملکرد و اندازه گیری اکسیژن خون گرفته شد و نتایج این تست‌ها هم در هفته آینده و قبل از سفر تیم به اردوی خارج از کشور اعلام می‌شود.»


پزشک تیم پرسپولیس در خصوص غیبت ملی‌پوشان و چند بازیکن دیگر در تست پزشکی امروز بیان کرد: «ملی‌پوشان در تعطیلات به سر می‌برند و چون در تمرینات حضور نداشتند در تست پزشکی هم شرکت نکردند. محمد انصاری هم بازیکن غایب در تست پزشکی بود که به دلیل مشکلات گوارشی نتوانست امروز در مجموعه ایفمارک حاضر شود اما ما یک مرحله دیگر تست گیری هم انجام خواهیم داد و در مرحله دوم از غایبین مرحله اول تست گرفته می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته