دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1395 - 12:47
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب خبر داد

سامانه 197پل ارتباطی پلیس و مردم

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس راهور را با تماس با شماره تلفن 197 یا حضور در هریک از پایگاه های مرکز نظارت همگانی ناجا مطرح کنند.
کد خبر : 94725

سرهنگ مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا اظهار کرد: هر سازمان و نهادی برای موفقیت در مسیر رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود نیازمند بررسی و شناخت نقایص و معایب موجود بوده تا با رفع آنها و هموار کردن مسیر با سرعت بیشتری به مقصد برسد.


وی افزود: ضمن اینکه خیلی از اوقات تقدیر مردم از عملکرد صحیح و مثبت آن سازمان می‌تواند شتاب بیشتری به حرکت داده و نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب با بیان اینکه پلیس نیز در راستای ارزیابی و ارزشیابی عملکرد سازمانی و ارزشیابی اقدامات و خدمات نیروهای تحت امر در بخش‌های مختلف و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت خود نسبت به ایجاد و راه اندازی مرکز نظارت همگانی (پلیس 197) اقدام کرد، اضافه کرد: این مرکز به‌عنوان پل ارتباطی شهروندان با مسئولان ناجا از سال 90 به منظور رضایت‌مندی افراد جامعه از بعد امنیت و آسایش، جامعه پذیری فعالانه و مثبت آحاد اجتماع، ظهور و شکوفایی پدیده متقابل در جامعه، تعامل گسترده مردم با پلیس و مسئولیت پذیری و مشارکت جویی شهروندان شروع به فعالیت کرد.


مرادی ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس راهور را با تماس با شماره تلفن 197 یا با حضور در هریک از پایگاه‌های مرکز نظارت همگانی ناجا مطرح کنند.


وی ادامه داد: مسئولان و کارشناسان حاضر و حاذق در مرکز نظارت همگانی نیز پس از بررسی و رسیدگی موضوعات، نتایج به دست آمده و اقدامات انجام شده را در اسرع وقت به اطلاع شهروند مربوطه می‌رسانند.


رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب اضافه کرد: سامانه 197 را می‌توان نمادی از رعایت حقوق شهروندی در ناجا دانست و فرصتی برای همدلی و هم زبانی بین مردم و پلیس قلمداد کرد. بنابراین توصیه می‌شود شهروندان قانون‌مدار و مسئولیت پذیر چنانچه هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت و تقدیری از عملکرد پلیس راهور داشته با این مرکز تماس حاصل کرده تا پلیس بتواند با بهره‌گیری از نظرات آنها کارآمدتر به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله پرداخته و رضایتمندی عموم مردم را به ارمغان بیاورد.


انتهای پیام/

برچسب ها: حقوق شهروندی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته