دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1395 - 10:27
در واحد بجنورد

نخستین شماره گاهنامه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشجویی منتشر شد

نخستین شماره گاهنامه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی انجمن علمی گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد منتشر شد.
کد خبر : 94659

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در نخستین شماره گاهنامه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی موضوعاتی چون سخنی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، سخنی از مدیر گروه علوم تربیتی و مدیریت آموزشی، سخن سردبیر، منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 1، نحوه تهیه و تنظیم مقاله علمی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، موفقیت از نظر سقراط ارائه شده است.


از دیگر مطالب مندرج در این گاهنامه می‌توان از معرفی کتاب مدیریت استراتژیکی اطلاعات ترجمه و تلخیص دکتر مصیب سامانیان عضو هیات علمی واحد بجنورد، معرفی چند بانک علمی، مراحل انجام پایان‌نامه در تحصیلات تکمیلی، گفتگو با دکتر ضمیریان معاون پژوهش و فناوری، 5 نکته برای رسیدن به موفقیت و معرفی کتاب مدیریت تعارض و کار با افراد دشوار تالیف دکتر محمد قربانی دانشیار گروه علوم تربیتی نام برد.


در این شماره مقوله «مدیریت علوی و نظریه های مدیریتی امروزی» مورد بررسی قرار گرفته است.


در این مقاله نظریه مدیریت ژاپنی و چهار ویژگی اصول و مبانی مدیریت ژاپنی به عنوان یکی از نظریه های مدیریتی که تحولات شگرفی را ایجاد کرده پرداخته شده و ویژگی‌های مدیریت علوی مورد بررسی قرار داده است.


صاحب امتیاز گاهنامه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشجویی، انجمن علمی دانشجویان گروه علوم تربیتی-مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیر مسؤول محمدتقی ولیان و سردبیر آن نیز ابراهیم پرفند است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته