دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1395 - 10:10
در گفت و گو با آنا؛

فریدون معینی: قرار نیست علیدوستی بار دیگر سرمربی تیم نوجوانان شود/ امروز تکلیف مربی مشخص می‌شود

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: قرار نیست علیدوستی دوباره بر روی نیمکت تیم نوجوانان بنشیند و امروز ساعت 11 در مورد سرمربی جدید این تیم تصمیم‌گیری می‌کنیم.
کد خبر : 94648

فریدون معینی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره وضعیت تیم ملی نوجوانان و انتخاب سرمربی برای این تیم گفت:« امروز ساعت 11 جلسه ای در این خصوص داریم و قرار است برای انتخاب مربی به جمع بندی برسیم. گزینه هایی برای جانشینی علیدوستی داریم اما هنوز به نتیجه نرسیدیم.»


وی در مورد حضور دوباره علیدوستی بر روی نیمکت تیم ملی نوجوانان اظهار کرد: « این خبر صحت ندارد. قرار نیست علیدوستی دوباره بر روی نیمکت تیم ملی نوجوانان بنشیند. زمانی که من به عنوان رئیس کمیته ملی جوانان انتخاب شدم مربیان تیم‌های زیر 14 سال، زیر 16 سال و زیر 19 سال انتخاب شده بودند. با این حال ما کار نظارت را از سال 93 آغاز کردیم و نتایجی که تیم ها به دست آوردند را بررسی کردیم. از عملکرد تیم زیر 14 و زیر 19 سال رضایت داشتیم اما تیم زیر 16 سال روند رو به رشدی نداشت و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کنیم.»


معینی در پاسخ به اینکه چه کسانی گزینه های احتمالی برای هدایت این تیم هستند، عنوان کرد: «چند گزینه مدنظر داریم اما نمی توانیم به صورت قطعی در مورد آنها اظهار نظر داشته باشیم. قنبرپور، عبدالهی و چمنیان جزو گزینه‌های ما هستند اما قرار است امروز ساعت 11 جلسه ای برگزار کنیم و در مورد انتخاب مربی به جمع بندی برسیم.»


رئیس کمیته جوانان در پاسخ به اینکه مربی جدید تنها 80 روز تا مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو دارد و این زمان کم نیست، عنوان کرد: «بعد از انتخاب مربی تیم به نظم و هماهنگی می رسد و اردوها و تمریناتش را به صورت پیوسته پیگیری می کند. 80 روز فرصت کمی برای آمادگی یک تیم نیست و به طور حتم با تغییراتی که در کادر فنی ایجاد می شود نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب خواهیم کرد. یک تیم لیگ برتر در یک ماه تغییرات بسیار زیادی می کند و بعد از یک ماه نتیجه قابل قبولی هم کسب می کند بنابراین ما از این نظر نگران نیستیم.»


معینی با اشاره به گلایه برخی از افراد که گفته می شود برکناری علیدوستی زمانی که او در ایران نیست کار حرفه ای نبود، خاطرنشان کرد: «برکناری علیدوستی تصمیم یک شب کمیته جوانان فدراسیون فوتبال نبود. ما از مدت‌ها قبل در جلساتی که با علیدوستی داشتیم این موضوع را بارها عنوان کرده بودیم که تیم روند رو به رشدی ندارد و باید برای آن فکر اساسی کنیم. در تورنمنت ازبکستان تیم عملکرد خوبی داشت و ما منتظر بودیم که همین اتفاق هم در تورنمنت چین بیافتد و شرایط بهتر شود اما تیم عملکرد مناسبی نداشت. بنابراین تصمیم گرفتیم که تغییرات مطلوبی را در راس تیم به وجود بیاوریم. ضمن اینکه ما اطلاع نداشتیم که علیدوستی در سفر خارج از کشور است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته