دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1395 - 16:51

رویدادهای دانشگاهی؛ از برپایی محفل انس با قرآن تا برگزاری دوره تخصصی ورزش و محیط زیست

محفل خانوادگی انس با قرآن به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 94621


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: «میهمانان ویژه این مراسم، حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان خوزستان، سرهنگ محتشمی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول و دکتر سراج خرمی رئیس واحد دزفول بودند.»


محسن چگین افزود: «در این مراسم که به مناسبت وفات بانوی بزگوار اسلام، حضرت خدیجه کبری(س) برگزار شد، حدود ۱۲۰ نفر از استادان بسیجی این دانشگاه به همراه خانواده شرکت داشتند.»


وی گفت: «این مراسم با تلاوت سوره های اخلاق محور یوسف و مومنون از سوی قاریان برجسته این شهرستان شروع شد.»


چگین افزود: «پس از تلاوت و تفسیر آیاتی از قرآن و فرازهایی از نهج البلاغه، استادان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام با آرمان های بلند شهیدان و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند. »


دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت



مراسم افطاری نذری در دانشگاه آزاد آزاد اسلامی واحد مینودشت برگزار شد.


به منظور ترویج فرهنگ افطاری در ماه مبارک رمضان مراسم ضیافت افطاری نذری از سوی دانشجویان رشته نقشه برداری در سلف سرویس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت واقع در سایت پردیس با حضور کارکنان و دانشجویان برگزار شد.





دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل


جلسه حوزه معاونت پژوهشی با مدیران گروه های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سالن عطامهر دانشکده فنی برگزار شد.


در این جلسه، محمد ضعیفی زاده معاون پژوهشی و فناوری واحد اردبیل، بخشنامه رکود علمی را تبیین و با توجه به اهمیت تقویت فعالیت های پژوهشی هدفمند و ماموریت گرا و به منظور استفاده بهینه از اعتبارات پژوهشی، آیین نامه اعطای پژوهانه تشریح کرد.


در این جلسه کمال یاوریان؛ مدیرکل پژوهشی و فناوری واحد درباره روند اقدام و تکمیل فرم های مربوط به پژوهانه(Grant) توضیحات لازم را ارایه کرد.


طرح سوالات اعضای هیات علمی و پاسخ و راهنمایی های، پایان بخش جلسه فوق بود.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد


مقاله عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در دومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی چاپ شد.


مقاله محمد میرزایی عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با عنوان حقوق و مسولیت زن و شوهر در خانواده در دومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی که در کشور ترکیه و شهر استانبول برگزار شده بود چاپ شد .


دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر


مجوز فعالیت وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر صادر شد.


در راستای ارتقای جایگاه پایگاه های اطلاع رسانی و تکریم و تأییدشأن و نقش وب سایت های اطلاع رسانی، برای اولین بار، مجوز رسمی فعالیت برای وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.


وب سایت این واحد دانشگاهی به نشانی iauashkezar.ac.ir در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده و هویت و صلاحیت آن برای فعالیت احراز شده است.


سما تهرانسر


دوره تخصصی ورزش و محیط زیست با حضور مسئولان سازمان محیط زیست در آموزشکده سما تهرانسر برگزار شد.


دوره تخصصی ورزش و محیط زیست با حضور رضا شجیع دبیر شورای راهبردی و سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان، فاطمه آرتا معاون دفتر آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان محیط زیست، هومن بهمن پور مشاور عالی دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جمعی از جامعه شناسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تهران به مدت دو روز در محل سالن آمفی تئاتر آموزشکده سما تهرانسر برگزار شد.


در این دوره مدرسین درباره موضوعاتی نظیر: ورزش، محیط زیست و معاری سبز، رفتار سبز، مرثیه محیط زیست و چالش‌های پیش‌رو، نشانه شناسی محیط زیست، روانشناسی رفتار سبز، فیزیولوژی محیط زیست و نیز اثرات ورزش در هوای آلوده، فرهنگ محیط زیست، تشرح عملکرد دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان و راه‌های ارتباطی برای اعمالی سازنده در راستای بهبود شرایط محیط زیستی اماکن ورزشی سخنرانی کردند و در پایان گواهی شرکت در دوره تخصصی ورزش و محیط زیست به امضای دبیر شورای راهبردی و سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان و پیمان ابراهیمی سرپرست آموزشکده سما تهرانسر به شرکت کنندگان ارائه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته