بازار ۵۰۰ میلیون نفری پیشروی صنعت آرایشی و بهداشتی
به گزارش خبرنگار آنا، محمود آل بویه در ششمین همایش فرآوردههای آرایشی، بهداشتی ایران کازمتیکا، با بیان اینکه امیدواریم این همایش و نمایشگاهها حلقه واسطی بین صنعت و دانشگاه و شرکتهای دانشبنیان باشد، گفت: این همایش به اندازه کافی تجربه دارد تا بازار داخلی را به اندازه کافی پوشش دهد و به تولیدکنندهها را جهت دهد. با این حال باید گام دیگری برداشته و به سمت بینالمللی سازی و برندسازی در محصولات خود برویم.
وی افزود: ما میتوانیم یک بازار ۵۰۰ میلیون نفری را پوشش دهیم اما شرط آن برندسازی است.
آلبویه، گفت: ما در حال حاضر چیزی با عنوان آمارنامه مواد آرایشی و بهداشتی و مواد شوینده نداریم، اگر آمارنامهای داشته باشیم نه تنها وضعیت موجود را به ما نشان میدهد، بلکه میتواند یک چراغ راهنما برای مثلا نیازهای ما در آینده باشد.
او همچنین در رابطه با وضعیت شناسهگذاری گفت: امسال ۵ شرکت را که پیشگام شناسهگذاری هستند، شناسایی کرده و از آنان تقدیر میکنیم.
آلبویه با اشاره به تهیه دستورالعمل فراوردههای تتو گفت: ما این دستورالعمل را تهیه کردهایم که اگرچه به هیچ عنوان مصرف آن توصیه نمیشود با این حال این دستورالعمل برای تولید بهداشتی آن است.
انتهای پیام/