دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1395 - 14:11
در گفت و گو با آنا؛

مهاجری: پدیده می‌تواند آسیایی شود/ در بازی‌های دوستانه به هماهنگی لازم می‌رسیم

سرمربی پدیده گفت: از همان هفته اول به دنبال جمع‌‌آوری امتیازات هستیم تا به جای نگرانی سقوط به فکر قرار گرفتن در میان تیم‌هایی باشیم که هدف‌شان حضور در آسیاست.
کد خبر : 94515

رضا مهاجری درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اهداف این فصل پدیده در لیگ شانزدهم گفت: «ما در فصل گذشته به مهم‌ترین هدف خود که ماندن در لیگ برتر بود، رسیدیم و حالا دومین فصل حضورمان در لیگ برتر ر ا تجربه خواهیم کرد. هر چند فصل گذشته اگر بیشتر دقت می‌کردیم و بازیکنان این باور را داشتند که کارهای بزرگتری هم از دست‌شان برمی‌آید به طور قطع رنبه‌ای تک رقمی را در جدول رقم می‌زدیم.»


وی ادامه داد: «البته در فصل گذشته مشکلات زیادی اعم از مصدومیت چند مهره کلیدی تیم در مقاطع حساس فصل رخ داد که باعث شد در بعضی از مسابقات امتیازات با ارزشی را از دست بدهیم. با توجه به تجربیات خوبی که در فصل گذشته نصیب بازیکنان تیم شد، این فصل به دنبال آن هستیم تا با حفظ شاکله اصلی تیم و اضافه کردن مهره‌هایی که می‌توانند در طول فصل گره‌گشای مشکلات ما شوند، نتایج بهتری را بگیریم و در رتبه‌‌ای به مراتب بهتر از فصل گذشته قرار بگیریم.»


او خاطرنشان کرد: «ما با توجه به بودجه‌ای که داریم، مسلما نمی‌توانیم پابه‌پای تیم‌‌های مطرح و متمول بازیکن جذب کنیم اما هدف اصلی ما این است که بتوانیم با جذب مهره‌هایی کلیدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنیم. ما در تیم فصل دوم لیگ پانزدهم نتایج خیلی مناسب‌تری گرفتیم که باعث شد خیلی زود خیال‌مان از سقوط آسوده شود. این اتفاق باعث شده تا بازیکنان ما بیشتر به مرز خودباوری برسند و به همین دلیل با انگیزه بالایی این فصل به مصاف حریفان می‌رویم تا از همان ابتدا در میان تیم‌های بالای جدولای قرار بگیریم. بچه‌های ما توانایی رسیدن به این موفقیت را دارند و به همین خاطر از همان هفته اول به دنبال جمع‌‌آوری امتیازات هستیم تا به جای نگرانی سقوط به فکر قرار گرفتن در میان تیم‌هایی باشیم که هدف‌شان حضور در آسیاست.»


سرمربی پدیده درباره اینکه تیمش اردویی خارج از ایران خواهد داشت یا خیر، بیان کرد: «هدف ما این است که در ایران تمرینات خود را دنبال کنیم اما به دنبال این نیزر هستیم اگر باشگاه توانست بازی‌های دوستانه‌ای خارج از ایران برگزار کنیم تا میزان هماهنگی بازیکنان جدید و قدیمی تیم بیشتر شود. قطعا برای شروع موفق در رقابت‌های لیگ ما نیاز به آن داریم که بازی‌های دوستانه‌ای داشته باشیم که به آینده تیم ما کمک کند و در هفته‌های ابتدایی لیگ با تیم یکدستی به مصاف حریفان برویم تا امتیازات مهم هفته‌های نخست سوخت نشود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب