دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1395 - 14:04

سردار فضلی: اگر فداکاری رزمندگان نبود آثاری از حرمین شرفین باقی نمی‌ماند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر فداکاری رزمندگان نبود آثاری از حرمین شرفین باقی نمی‌ماند.
کد خبر : 94351

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، سردار علی فضلی طی سخنانی در مراسم گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم گفت: امام خمینی فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، شخصی از ایشان پرسید پس نقش رزمنده‌ها در این میان چه بود، امام(ره) فرمودند دست خدا از آستین رزمندگان بیرون آمد. اگر امروز دستان با کفایت رزمندگان شیعه و سنی اقصی نقاط دنیا نبود، اگر این فداکاری‌ها و مجاهدت‌ها نبود با این روحیه‌ استکباری، تکفیری و داعشی نباید آثاری از حرمین شرفین باقی می‌ماند.


جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم شاید ظاهرا در غربت‌اند اما در غربت تکلیف از کسی ساقط نشده است، ادامه داد: آیا شهدای مدافع حرم چه ایرانی و چه افغانی در دفاع از حرمین و انقلاب اسلامی تقسیم غنیمت کردند؟ آیا این عزیزان بهره دنیوی بردند یا نگاه دنیوی و قرآنی رزمندگان آنان را به سمت دفاع از حرم سوق می‌دهد.


فضلی همچنین درخصوص اهمیت جنگ سوریه برای حزب‌الله گفت: در لبنان صحنه‌ سوریه را دفاع مقدس می‌گویند، در این دفاع مقدس تعداد شهدای این عزیزان فراتر از شهدایی است که بیش از 30 سال تقدیم اسلام کردند و ضامن خانواده‌های این شهدا خود خداوند است.



انتهای پیام/

برچسب ها: داعش شهدای حرم
ارسال نظر
قالیشویی ادیب