دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1395 - 11:37

برگزاری دوره آموزشی کوتاه‌مدت و مهارت محور در دانشکده سما تهرانسر

برای نخستین بار در دانشکده سما تهرانسر دوره آموزشی کوتاه مدت و مهارت محور آموزش برنامه نویسی و طراحی وب از سوی دانشجوی برتر این مجموعه در محل این دانشکده برگزار شد.
کد خبر : 94325

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ مدیر روابط عمومی سما تهرانسر گفت: «اگر آموزشکده های سما بتوانند افرادی را تربیت کنند که فعال بوده و فکر فعال داشته باشند و بتوانند جذب بازار کار شوند از طریق مهارت و آموخته‌هایشان کاری بسیار مهم و مناسب را انجام داده اند. در جامعه ما معضل بیکاری سرچشمه مفاسدی است که امروزه نتایج آن را مشاهده می‌کنیم.»


مهدی حسنخانی افزود: «متقاضیان در این دوره آموزشی با آخرین متدها و تکنیک های روز دنیای برنامه‌نویسی و طراحی وب آشنا و آماده ورود به بازار کار می‌شوند. با توجه اینکه هدف سما و رسالت آن کارآفرینی و مهارت محوری است، هنوز بسیاری از مردم از خدمات بزرگ این مرکز آموزشی فرهنگی در این دو حوزه مهم که به زندگی آنان گره خورده است، بی‌خبرند.»


وی راه‌ حل مشکل نیروهای بیکار در جامعه امروز را تربیت نیروهای تکنسین و فنی دانست و گفت: «آموزشکده‌های سما باید مهارت‌های منتهی به اشتغال را به دانشجویان خود آموزش دهند و با یک موقعیت‌سنجی اقتصادی آنان را آماده ورود به بازار کار کنند.»



انتهای پیام/

برچسب ها: سما تهرانسر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته