دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1395 - 11:05

پزشکیان: همه ما باید به تغییر مثبت و سازنده بیندیشیم/ دغدغه‌های رهبر انقلاب بدون تغییر تحقق نمی‌یابد

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به فرموده امام علی(ع) اگر انسانی دو روزش همانند هم باشد او ضرر کرده است، بنابراین همه ما باید به تغییر مثبت و سازنده بیاندیشیم و از ایستایی و رکود پرهیز داشته باشیم.
کد خبر : 94299

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان شامگاه چهارشنبه در همایش اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید که به مناسبت 24 خرداد، به میزبانی شورای اصلاح‌طلبان بابل برگزار شد، اظهار کرد: به هیچ عنوان نباید انتظار داشته باشیم که خارج از جامعه، شخص یا گروهی بتوانند وضعیت مان را بهبود ببخشند بلکه خودمان با توجه به داشته‌های خود باید در مسیر درست و با صداقت گام برداریم و وضعیت را بهبود ببخشیم.


وی اظهار کرد: در جامعه ما اگر کسی سخن راست می‌گوید نباید در مقابلش ایستاد و حرف درست در اقتصاد، سیاست و فرهنگ قابل پذیرش است.


نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس قادر به ایستادن در مقابل اراده ملت و جامعه نیست و اگر با علم و ایمان حرکت کنیم به طور قطع پیروز خواهیم شد.


به گفته پزشکیان، اصلاح‌طلبی یعنی ارتقای کیفیت و کارآیی و اگر معنای اصلاح‌طلبی را این اصل بدانیم، هیچ‌کس نمی‌تواند به آن اعتراض کند.


وی در این همایش که استاندار مازندران، فرماندار بابل و جمع زیادی از مردم و مسئولان حضور داشتند، اظهار کرد: دغدغه‌هایی که رهبر معظم انقلاب مطرح می‌کنند بدون تغییر تحقق نمی‌یابد و اگر همان کار سابق را ادامه دهیم و بگوییم تغییر ایجاد می‌شود این موضوع، یک دیوانگی است.


وی اظهار داشت: اگر یک جامعه تقوا و ایمان را اصل بداند و در مسیر درستی حرکت کند، آن جامعه نجات می‌یابد و در جایی که خودمان قرار داریم باید با تقوی و ایمان خود را اصلاح کنیم.


در ادامه این همایش، احمد سرخپر رئیس شورای اصلاح‌طلبان بابل اظهار کرد: اصلاح‌طلبان بر عهدی که براساس آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های آن بسته‌اند، ایستاده‌اند.


وی خطاب به حسن روحانی گفت: آقای رئیس‌جمهور روحانی، تو تنها نیستی، چون بسیاری از آرمان‌های ما در تو وجود دارد که به‌رغم فشارهای زیاد، سکوت کردی و راه خود را ادامه می‌دهی.


وی ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که دولت تدبیر و امید انجام داده است و همین یک اقدام او هم بسیار ارزشمند است، انتخاب تیم دیپلماسی بسیار قوی است که توانستند برجام را به سرانجام برسانند و کشور را از دست گرگان درنده که می‌خواستند ایران را به انزوا بکشانند، نجات دادند.


انتهای پیام/

برچسب ها: پزشکیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته