دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 فروردين 1394 - 10:24
سالی که گذشت/

درایتی: تعامل دولت یازدهم با احزاب شروع خوبی نداشت/ دولت به حوزه سیاست داخلی توجه ویژه داشته باشد

مشاور دولت اصلاحات، با تأکید بر اینکه «دولت یازدهم به دلیل مسائل اقتصادی و سیاست خارجی، کمتر به عرصه سیاست داخلی توجه کرده است»، گفت: متأسفانه تعامل دولت یازدهم با احزاب با نوع انتخابها در این وزارتخانه و همچنین تعلل در انتخاب معاونت سیاسی وزیر کشور، خوب شروع نشد.
کد خبر : 9428

حجت‌الاسلام مصطفی درایتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره «عملکرد دولت یازدهم در حوزه سیاست داخلی در سالی که گذشت»، اظهار کرد: به دلیل مشکلات مردم در حوزه اقتصادی، دولت بیشتر در این قسمت متمرکز بوده است.


وی افزود: دولت همچنین به دلیل ناتمام ماندن مذاکرات هسته‌ای به این موضوع نیز از زمان روی کار آمدن بیشتر توجه کرده است.


مشاور رئیس جمهوری در دولت اصلاحات تصریح کرد: متأسفانه به دلیل همین مشغله‌ها، دولت به حوزه سیاست داخلی زیاد توجه نکرده است، البته ممکن است در مقاطعی توجه کرده باشد ولی جهت را خوب به مردم نشان نداده است.


درایتی با تأکید بر اینکه «دولت تلاش زیادی می‌کند که تعاملش را با مجلس به شکل مطلوبی درآورد»، گفت: مجلس نهم مسائل عمده‌ای با این دولت دارد چرا که مسیر دولت و مجلس با یکدیگر متفاوت است.


وی در این زمینه افزود: این دوره مجلس به اتمام برسد دولت تلاش می‌کند تعامل سازنده‌ای با مجلس آینده برقرار کند.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تعامل دولت با احزاب گفت: تعامل دولت با احزاب با نوع انتخاب وزیر کشور و همچنین تعلل در انتخاب معاونت سیاسی وزیر کشور خوب شروع نشد. و برای رفع این خلأ باید سازوکار مناسبی فراهم شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته