دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1395 - 16:14

انتخاب هیأت رئیسه 10 کمیسیون تخصصی در هفته آینده

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخاب هیأت رئیسه 10 کمیسیون تخصصی در هفته آینده خبر داد.
کد خبر : 94215

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، اجتماعی، امنیت ملی و سیاست خارجی، برنامه و بودجه، کشاورزی، فرهنگی، بهداشت و درمان و صنایع بعدازظهر یکشنبه ـ 30 خرداد ـ تشکیل جلسه می‌دهند و اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون‌ها انتخاب خواهند شد.


وی افزود: دو کمیسیون شوراها و امور داخلی و عمران نیز بعدازظهر دوشنبه در جلسات خود اعضای هیأت رییسه را انتخاب خواهند کرد.


به گفته وی، کمیسیون فرهنگی همچنین بررسی و تصویب آیین‌نامه داخلی کمیسیون و بررسی اولویت‌ها و تعیین کارگروه‌های تخصصی را نیز در دستور کار خواهد داشت. اعضای کمیسیون کشاورزی نیز به بررسی اولویت‌ها، اهداف و تدوین برنامه‌های آتی کمیسیون می‌پردازند و اعضای کارگروه‌های این کمیسیون‌ها را انتخاب خواهند کرد. اعضای کمیسیون برنامه نیز در جلسه روز دوشنبه تصویب آیین‌نامه داخلی این کمیسیون را در دستور کار دارند.


یوسف‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسات علنی هفته آینده مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، یادآور شد: بر این اساس بعدازظهر روز یکشنبه و همچنین روز دوشنبه در اختیار نمایندگان خواهد بود تا جلسات کمیسیون‌های تخصصی را برگزار کنند و انتخابات هیات رییسه این کمیسیون‌ها را انجام دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته