دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 اسفند 1393 - 17:09

هدیه تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به گردشگران نوروزی

طراحی نرم افزار راهنمای گردشگران نوروزی تازه‌ترین طرح تیم رباتیک دانشگاه آزاد یاسوج است و طراحی این نرم افزار کاربردی کمک شایانی به گردشگران و مسافران نوروزی که قصد سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دارند، خواهد کرد.
کد خبر : 9417

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یاسوج، مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج با بیان این مطلب و با توجه به فعالیت‌های مؤثر تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از زمان تاسیس انجمن رباتیک اظهار کرد: این تیم تاکنون طرح‌ها و ابتکارات مختلف و کاربردی خوبی ارائه داده است و موفقیت‌های خوبی نیز در مسابقات رباتیک کشوری کسب کرده است.


خدیجه توفیقیان یادآور شد: در این نرم‌افزار نقشه مسیرهای ارتباطی استان، مناطق گردشگری، تاریخی، رفاهی و طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است و گردشگران با نصب این برنامه روی گوشی‌های خود به راحتی می توانند به مسیرها و مقصدهای مورد نظر خود در مناطق مختلف استان دسترسی پیدا کنند.


مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد از جمله میثم الهی، فرشید بوشنده و محسن حقیقی این برنامه را به مدت یک ماه طراحی کرده‌اند.


توفیقیان خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای نصب این برنامه بر روی گوشی مسافران از طریق مشاوره با اساتید دانشگاه و همکاری اداره کل راه و شهرسازی اندیشیده شده است و گردشگران می‌توانند از طریق بلوتوث این نرم‌افزار را از راهنمای گردشگران در ایستگاه های نوروزی ورودی شهرهای استان دریافت کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نرم‌افزار هدیه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته