دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1395 - 14:31
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان عنوان کرد

ارائه خدمات سازمان بهزیستی به ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار سالمند ایرانی

رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان با بیان اینکه در حال حاضر ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار سالمند در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات متنوعی دریافت می‌کنند، افزود: این خدمات با محوریت توانمندسازی و تحقق سالمندی فعال با مشارکت خود سالمندان ارائه می‌شود.
کد خبر : 94148

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان بهزیستی کشور، فرید براتی‌سده، رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان در نشست بررسی وضعیت سالمندی و الزامات سیاستی در آسیا با حضور پروفسور «پیتر مک‌دونالد» معاون مرکز تحقیقات جمعیتی و سالمندی دانشگاه ملی استرالیا با بیان اینکه بهزیستی به عنوان اصلی‌ترین نهاد رفاه اجتماعی در حوزه کودک و نوجوان، زنان و با تاکید خاص بر موضوعات سالمندی ارائه خدمت می‌کند، افزود: شورای ملی سالمندان نیز برای کل سالمندان سیاست‌گذاری کرده است.
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان با بیان اینکه در حال حاضر ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات متنوعی دریافت می‌کنند، افزود: این خدمات با محوریت توانمندسازی و تحقق سالمندی فعال با مشارکت خود سالمندان ارائه می‌شود.
وی مراقبت در منزل، خدمت‌رسانی به سالمندان روستایی تحت عنوان CBR و ... را از جمله اقدامات سازمان بهزیستی کشور در حوزه سالمندان عنوان کرد و گفت: مردم ایران بر دیدگاه حفظ کرامت و همچنین احترام به سالمند معتقدند که این امر جای سپاسگزاری دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سالمندان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته