دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1403 - 09:20

تأثیر رسانه بر ماندگاری جشنواره امامت و مهدویت

تأثیر رسانه بر ماندگاری جشنواره امامت و مهدویت
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برگزاری پیش‌رویداد «تأثیر رسانه بر ماندگاری جشنواره امامت و مهدویت با محور جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های نبوی خبر داد.
کد خبر : 941236

جواد عبدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از برگزاری پیش‌رویداد «تأثیر رسانه بر ماندگاری چهارمین رویداد امامت و مهدویت» با محور جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های نبوی خبر داد و اظهار کرد: این پیش‌رویداد ۳۰ آبان در محل سالن جلسات شورای شهر بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پیش‌رویداد «تأثیر رسانه در ماندگاری رویداد‌ها» توسط مسئول دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های نبوی با موضوعات «انواع رسانه»، «نقش رسانه در دوام و گسترش رویداد»، «هوش مصنوعی در رسانه»، «سواد رسانه» و با محور اطلاع‌رسانی این جشنواره ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با بیان اینکه در عصر رسانه زندگی می‌کنیم، افزود: موضوع این پیش‌رویداد یکی از کلیدی‌ترین عناصر تکنولوژی در دنیای امروز بوده و پرداختن به آن ضروری و در انتشار و ترویج سواد رسانه مؤثر است.

تأثیر رسانه بر ماندگاری جشنواره امامت و مهدویت

 

به گفته رئیس دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های نبوی در خراسان‌شمالی، اختتامیه این جشنواره ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ در محل سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌‌شود و مهلت ارسال آثار ۲۵ دی‌ است.

عبدی خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب