دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1395 - 10:32

پیش بازی رومانی و سوئیس؛ شاگردان پتکوویچ اولین تیم صعود کننده

سوئیس و رومانی اولین دیدار دور دوم گروه A را بر گزار می کنند و اگر سوئیسی ها بتوانند در این دیدار به پیروزی برسند، اولین تیم صعود کننده به دور یک هشتم یورو 2016 خواهند شد.
کد خبر : 94042

به گزارش گروه ورزشی آنا، سوئیس در اولین دیدار خود در یورو2016 موفق شد با گل زودهنگام «فابیان شار» آلبانی را شکست دهد و رومانی که در دیدار افتتاحیه مقابل فرانسه ظاهر شده بود نتیجه را با دو گل وگذار کرد.


رومانی در دور مقدماتی یورو بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشت و در 10 بازی 2 گل دریافت کرد، اما در رقابت‌های نهایی یورو در یک بازی دو گل از فرانسه دریافت کرد. به هر حال این تیم با هدایت مربی بزرگی چون «آنگل ایردانسکی» برای صعود به دو بعد آماده است و بازی آنها مقابل فرانسه، نشان داد که این تیم قدرت غلبه بر تیمی مانند سوئیس را دارد.


سوئیس بر خلاف اعتقاد کارشناسان تقریبا بازی ضعیفی را در مقابل آلبانی به نمایش گذاشت و مهاجمان این تیم موقعیت‌های متعدد گلزنی را از دست دادند و مطمئنا اگر همین روند را هم بخواهند در مقابل رومانی ادامه دهند، دچار مشکل خواهند شد.


«ولادیمیر پتکوویچ» سرمربی بوسنایی سوئیس با بازیکنان خوبی از قبیل «گرانیت ژاکا»، «ریکاردو رودریگز»، «استفان لیخشتاینر» و «ژردان شکیری» را که در اختیار دارد از تیم‌های مدعی صعود به دور یک هشتم به حساب می رود.


سوئیسی ها سه امتیاز دارند و در صورت پیروزی در این دیدار اولین تیمی خواهند شد که به دور بعدی مسابقات صعود می کند. البته شکست در این دیدار برای آنها ناامیدی به همراه نمی آورد، چرا که در فرمت جدید رقابت های یورو بهترین تیم های سوم هم به دور بعد صعود می کنند و همین موضوع باعث شده است تا سوئیس برای این دیدار خیالی آسوده تر داشته باشد.


در سوی دیگر میدان بیشترین نگرانی «ایردانسکی» سرمربی رومانی آماده نبودن «رازوان رات» مدافع باتجربه رایو وایکانو است. این بازیکن 35 ساله به تازگی از آسیب دیدگی شانه رهایی پیدا کرده است و در دیدار با فرانسه نتوانست آنطور که باید «گریزمان» و «کومان» را مهار کند.



ترکیب احتمالی رومانی: یپرین تاتاروسانو، رازوان رات، گریگوره، کیریکش، ساپونارو، هوبان، استانکو، پینتیلی، پوپا، استانچیو و آندونه


سرمربی: آنگل ایردانسکی


ترکیب احتمالی سوئیس: اتریت بریشا، السید هوسیژ، مورگیم ماورای، لوریک کانا، انسی آگولی، تائولانت ژاکا، بوریم کوکلی، امیر آبراشی، اودیسه روشی، ارمیر لنژانی و آرماندو سادیکو


سرمربی: ولادیمیر پتکوویچ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته