دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1395 - 14:22
در گفت وگو با آنا

ناصر فریادشیران: آقایانی که امسال پولدار شدند چرا سال گذشته به فکر ملوان نبودند/ ملوانی‌ها به فکر صعود فوتبالی باشند نه سیاسی

پیشکسوت باشگاه نفت تهران گفت: در فصل گذشته مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان به وزیر ورزش التماس می‌کرد که 2 میلیارد تومان کمک از وزارت ورزش بگیرد تا این تیم در لیگ برتر بماند، چطور الان می‌خواهند با 22 میلیارد تومان نفت را بخرند؟
کد خبر : 93862

ناصر فریاد شیران پیشکسوت باشگاه نفت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بحث فروش نفت تهران به ملوان بندر انزلی گفت: «متاسفانه بحث فروش نفت به انزلی یک بحث سیاسی شد و تصمیم گیران این مزایده افراد سیاسی هستند. آقای «خسته وند» نماینده انزلی، دنیا مالی رئیس هیات مدیره این تیم که عضو شورای شهر تهران و مسعود رضائیان مدیرعامل این تیم دنبال این کار غیر قانونی بودند و می‌خواستند اشتباهات فصل گذشته خودشان را جبران کنند. سوال من اینجاست که این آقایانی که امسال پولدار شدند چرا پارسال به فکر ملوان نبودند تا این تیم ریشه دار به لیگ دسته اول سقوط نکند.»


وی ادامه داد: «در فصل گذشته مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان به وزیر ورزش التماس می‌کرد که 2 میلیارد تومان کمک از وزارت ورزش بگیرد تا این تیم در لیگ برتر بماند، چطور الان می‌خواهند 22 میلیارد تومان نفت را بخرند، در حالی که این باشگاه در حال حاضر 15 میلیارد تومان بدهکاری دارد و بازیکنان زیادی از این تیم طلب دارند. سیامک کوروشی که در الان بازیکن نفت است یکی از بازیکنان طلبکار ملوان است.»


فریادشیران در خصوص جلسه امروز با مهدی تاج و نظر رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری دوباره مزایده تین نفت بیان کرد: «ما در سالن کنفرانس به اتفاق آقای قنبرزاده و چند تن از بازیکنان تیم به آقای تاج صحبت کردیم و او کاملا با این انتقال مخالف بود و اعلام کرد که نفت باید در تهران بماند و به فعالیتش در تهران ادامه دهد.»


پیشکسوت باشگاه نفت تهران در پایان گفت: «من به جای مسئولین شهر انزلی و مسئولین باشگاه ملوان از مردم انزلی عذرخواهی می‌کنم که با وعده های الکی این افراد مردم یک شهر امیدوار شدند و حتی شب گذشته در انزلی جشن گرفتند. توصیه من به پیشکسوتان باشگاه ملوان این است که این تیم را برای فصل بعد آماده کنند و از روش فوتبالی به لیگ برتر بیایند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: ملوان نفت تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته