دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1395 - 14:09

پیش بازی پرتغال و ایسلند؛ سلسائو اروپا در برابر مهمان تازه وارد

ساعت 23:30 امشب شهر سنت اتین در ورزشگاه جئوفروی گویچارد میزبان بازی دو تیم پرتغال و ایسلند از گروه F است.
کد خبر : 93853

به گزارش گروه ورزشی آنا،تیم فوتبال پرتغال با هزار امید و آرزو پا به فرانسه گذاشته است و ایسلند هم برای نخستین بار حضور در یورو را تجربه می‌کند.
وقتی پرتغال در سال 2004 در حالی که میزبان یورو بود، با تمام ستارگانش، با «روی کاستا» و «لوئیس فیگو» و «نونو گومز» و «فرناندو کوتو »و «ریکاردو کاروالیو» و رونالدوی نوجوان جام را در خانه به یونان دوست نداشتنی تقدیم کرد، همه می دانستند که یکی از درخشان ترین نسل های فوتبال پرتغال بی جام شده است.
آن بزرگترین حسرت فوتبال پرتغال باقی خواهد ماند. اما امسال آنها در گروه مقدماتی، در گروهی که هلند هم بود، توانستند به عنوان تیم اول به دور نهایی صعود کنند. آنها را از امیدهای قهرمانی می دانند.


ترکیب احتمالی تیم پرتغال:روی پاتریسیو، وی رینها، برونو آلوز، پپه، رافائل گوئریرو، ژائو ماریو، دانیلو، ژائو موتینیو، آدریان سیلوا، نانی، کریستیانو رونالدو.


در آن سو می توان گفت فوتبال ایسلند فوتبالی تازه پا گرفته است. افتخار آنها در این چند سالی که تصمیم گرفته‌اند پا به توپ شوند، رسیدن به پلی آف انتخابی جام جهانی 2014 بوده است.تنها مصاف دو تیم در مرحله انتخابی یورو 2012 بوده است که پرتغال در مجموع دو دیدار 8 بر 4 پیروز شد. اما سرمربی سلسائوی اروپا به بازیکنانش اخطار داده است که، تیم ایسلند بیش از یک تیم فیزیکی صرف است.


ترکیب احتمالی تیم ایسلند:هالدرسون، سوارسون، سیگوردسون، آرناسون، اسکولاسون، گودماندسون، جی سوگوردسون، گونارسون، یارنسون، سایتورسون، فینبوگاسون.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته