دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1403 - 14:48

جدیدترین لیست هزینه سفر به آفریقای جنوبی

جدیدترین لیست هزینه سفر به آفریقای جنوبی
هزینه سفر به آفریقای جنوبی جزو مهم‌ترین کار‌هایی است که پیش از سفر به این کشور خیره‌کننده باید به آن پرداخت.
کد خبر : 938052

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هزینه سفر به آفریقای جنوبی جزو مهم‌ترین کارهایی است که پیش از سفر به این کشور خیره‌کننده باید به آن پرداخت. آفریقای جنوبی، با داشتن ترکیبی جذاب از فرهنگ و تاریخ، حیات وحش، مناظر بدیع و غذاهای لذیذ یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان است. مسلما قبل از سفر، باید هزینه‌ها را به دقت بررسی کنید تا بتوانید با بودجه کافی راهی این کشور دیدنی شوید.

لیست هزینه های سفر به آفریقای جنوبی

هزینه‌های رایج در سفر به آفریقای جنوبی

مبلغ

بلیط هواپیما

شروع از 42 میلیون تومان

ویزا

450 هزار تومان+ 65 یورو

محل اقامت (برای یک شب) 

78 دلار

بازدید از جاذبه‌ها و تفریحات (متوسط روزانه)

30 دلار

خوردو خوراک (متوسط روزانه)

15 تا 40 دلار

خرید

50 تا 200 دلار

حمل‌ونقل (متوسط روزانه)

17 دلار

تماس و اینترنت

5 تا 30 دلار

در ادامه مطلب، به‌صورت جزئی‌تر، به بررسی هر کدام از هزینه‌های ذکرشده در جدول بالا می‌پردازیم و اطلاعات دقیق‌تری برای سفر با این تور خارجی در اختیارتان می‌گذاریم.

در سفر به آفریقای جنوبی چه واحد پولی با خود ببریم؟

در سفر به آفریقای جنوبی، بهتر است راند (ZAR)، واحد پول رسمی این کشور را به همراه داشته باشید. دقت کنید که همیشه هم مقداری پول نقد به راند همراهتان باشد؛ چرا که برای پرداخت‌های کوچک و مناطق غیرشهری به کارتان می‌آید. شما می‌توانید در بانک‌ها و صرافی‌های محلی یا در فرودگاه، راند دریافت کنید. ناگفته نماند که استفاده از دلار آمریکا یا یورو هم در برخی از مکان‌ها پذیرفته می‌شود.

هزینه بلیط هواپیما در سفر به آفریقای جنوبی

هزینه بلیط هواپیمای آفریقای جنوبی به عوامل مختلفی مانند ایرلاین، مقصد و زمان سفر و کلاس پرواز بستگی دارد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت بلیط هواپیمای آفریقای جنوبی، از حدود 42 میلیون تومان شروع می‌شود که فقط هم برای مسیر رفت است. در واقع، برای سفر به آفریقای جنوبی بدون تور، شما باید در کمترین حالت، حدود 84 میلیون تومان، فقط برای بلیط رفت‌وبرگشت هزینه کنید.

در مقابل، هزینه سفر به آفریقای جنوبی با تور که شامل تمام خدمات از جمله بلیط رفت‌وبرگشت، محل اقامت، ویزای افریقای جنوبی، وعده‌های غذایی و... می‌شود، از حدود 52 میلیون تومان+ 2490 دلار شروع می‌شود. بنابراین به‌طور کلی، می‌توان گفت که سفر با تور، هم راحت‌تر و هم مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود؛ خصوصا اگر سفر اولتان باشد. هرچند این نکته گفتنی است که هزینه تور هم در بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی بالاتر خواهد رفت.

هزینه اخذ ویزای آفریقای جنوبی برای ایرانیان

ویزای آفریقای جنوبی برای ایرانیان، یکی از موارد مورد نیازی است که پیش از سفر باید برای دریافت آن اقدام کنید و قطعا شامل هزینه‌ای خواهد بود. هزینه ویزای آفریقای جنوبی حدود 450 هزار تومان+ 65 یورو می‌شود و معمولا هم صدور آن، بین 10 تا 12 روز کاری طول می‌کشد. ناگفته نماند که برخی از تورهای آفریقای جنوبی هزینه ویزا را هم دربر می‌گیرند.

هزینه اقامت در سفر به آفریقای جنوبی

یکی از بخش‌های مهم در تخمین هزینه سفر به آفریقای جنوبی، هزینه‌های مربوط به محل اقامت است. مسلما زمان سفر و نوع اقامتگاه انتخابی توسط شما، در این هزینه تاثیر خواهند داشت؛ اما به‌طور کلی، میانگین هزینه اقامت در بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی برای یک نفر و به ازای یک شب، حدود 78 دلار می‌شود.

در صورتی که بخواهید هتل اقتصادی‌تری انتخاب کنید، میانگین هزینه شبانه شما به 42 دلار کاهش می‌یابد. این هزینه برای یک هتل لاکچری، به‌طور متوسط 188 دلار می‌شود.

هزینه بازدید از جاذبه های آفریقای جنوبی

جدیدترین لیست هزینه سفر به آفریقای جنوبی

جاذبه‌های دیدنی بی‌شماری در آفریقای جنوبی وجود دارند که بازدید از برخی از آن‌ها نیازمند پرداخت هزینه است. اینکه این هزینه چقدر می‌شود، کاملا به علایق شخصی شما و جاذبه‌هایی که برای بازدید انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. بااین‌حال، برای تخمین بهتر هزینه سفر به افریقای جنوبی، در ادامه هزینه بازدید از برخی جاهای دیدنی آفریقای جنوبی را در اختیارتان می‌گذاریم.

  • گهواره بشریت ژوهانسبورگ: 10 دلار
  • موزه آپارتاید ژوهانسبورگ: 12 دلار
  • گالری هنری ژوهانسبورگ: 5 دلار
  • آکواریوم دو اقیانوس کیپ تاون: 15 دلار
  • باغ گیاه شناسی ملی کریستن بوش کیپ تاون: 13 دلار
  • ذخیره‌گاه طبیعی کیپ پوینت کیپ تاون: 22 دلار
  • موزه منطقه شش کیپ تاون: 2.5 دلار

هزینه تفریحات در سفر به آفریقای جنوبی

یکی از دلایل جذابیت آفریقای جنوبی در میان گردشگران آژانس مسافرتی مهرپرواز تفریحات هیجان‌انگیز این کشور است. بد نیست بدانید که اغلب این تفریحات، به‌صورت تور برگزار می‌شوند. به‌طور کلی، میانگین هزینه‌ای که هر شخص باید روزانه برای تفریحات و بازدید از جاذبه‌های آفریقای جنوبی در نظر بگیرد، حدود 30 دلار است. برای بررسی دقیق‌تر این بخش از هزینه سفر به آفریقای جنوبی، هزینه برخی از تفریحات این کشور خارق‌العاده را در اختیارتان می‌گذاریم.

  • بلیط تله‌کابین کوه تیبل کیپ تاون: 24 دلار
  • غواصی با کوسه‌ها کیپ تاون: 141 دلار
  • تور پیاده‌روی فرهنگی دوربان: 65 دلار
  • تور روزانه خصوصی گشت‌وگذار د کیپ تاون: 138 دلار

هزینه خورد و خوراک در آفریقای جنوبی

غذا یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های آفریقای جنوبی است. با اینکه قیمت وعده‌های غذایی در این کشور متفاوت است و این بخش از هزینه سفر به آفریقا هم به سلایق و عادات شخصی شما بستگی دارد، اما متوسط ​​هزینه غذا در آفریقای جنوبی بر اساس گزارش‌های مسافران قبلی، روزانه حدود 15 تا 40 دلار است. قیمت وعده‌های غذایی معمولی در این کشور به شرح زیر است:

  • صبحانه: 2 تا 6 دلار
  • نهار: 6 تا 20 دلار
  • شام: 6 تا 15 دلار
  • قهوه: 2 دلار
  • فست‌فود یا غذاهای خیابانی: 3 دلار

هزینه خرید در سفر آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی پر از بازارهای سنتی و مراکز خریدی است که انواع کالاها و اجناس باکیفیت و منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهند. به‌طور کلی هزینه سفر به آفریقای جنوبی برای بخش خرید کاملا به نیازهای خرید و سلیقه شخصی شما بستگی دارد و نمی‌توان یک عدد را به همه تعمیم داد. بااین‌حال، بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده از مسافران قبلی، برای خرید سوغاتی و لوازم جانبی سفر، باید بودجه‌ای در حدود ۵۰ تا ۲۰۰ دلار اختصاص دهید.

هزینه تماس و اینترنت در سفر به آفریقای جنوبی

بخشی از هزینه های سفر به آفریقای جنوبی که احتمالا خیلی‌ها آن را در نظر نمی‌گیرند، هزینه مربوط به اینترنت و تماس است. برای استفاده از اینترنت و برقراری تماس در آفریقای جنوبی، دو گزینه پیش روی شماست؛ خرید سیم‌کارت آفریقای جنوبی یا خرید eSIM. قطعا eSIM انتخاب عاقلانه‌تری‌ است؛ چرا که شما را از دردسرهای خرید سیم‌کارت محلی و راه‌اندازی آن دور می‌کند.

برای خرید یک سیم‌کارت محلی شما باید حدود 0.05 تا 1 دلار و برای خرید eSIM هم 5 تا 30 دلار هزینه کنید. بسته به میزان اینترنت و مدت‌زمان آن، قیمت eSIM می‌تواند متفاوت باشد که در ادامه در اختیارتان می‌گذاریم.

  • 7 تا 30 روز: 5.35 دلار به‌ازای هر گیگ اینترنت
  • بیش از 30 روز: 7 تا 40 دلار برای 1 تا 50 گیگ اینترنت

هزینه حمل و نقل در آفریقای جنوبی

جدیدترین لیست هزینه سفر به آفریقای جنوبی

مورد دیگری که در تخمین هزینه ی سفر به افریقای جنوبی باید در نظر بگیرید، هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل است. شما باید به‌طور متوسط، روزانه حدود 17 دلار برای حل‌ونقل کنار بگذارید. بد نیست بدانید که تمام وسایل حمل‌ونقل عمومی در آفریقای جنوبی برای گردشگران ایمن نیستند؛ به همین دلیل، در ادامه ایمن‌ترین وسایل را با هزینه مورد نیازشان به شما معرفی می‌کنیم.

  • اتوبوس‌های MyCiti: 60 سنت تا 2 دلار
  • قطار فوق‌سریع Gautrain: 13 دلار
  • اوبر: 3 تا 5 دلار
  • کرایه خودرو: روزانه 22 تا 70 دلار
  • تاکسی: 3.5 دلار

هزیه های سفر به آفریقای جنوبی را با مهرپرواز کم کنید

آفریقای جنوبی یک مقصد پرطرفدار و خارق‌العاده برای سفر است که خاطراتی رویایی و فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای اینکه سفر بهتر و مطمئن‌تری به این مقصد شگفت‌انگیز داشته باشد، لازم است از قبل هزینه‌های مورد نیازتان را تخمین بزنید. اگر به‌دنبال یک سفر ماجراجویانه، طبیعت‌گردی و کشف فرهنگ‌های متنوع هستید، تور آفریقای جنوبی انتخابی جذاب خواهد بود. سفر با تور به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی از کمبود بودجه، اوقاتی هیجان‌انگیز را در این کشور بی‌نظیر بگذرانید.

آژانس هواپیمایی مهرپرواز از سال 1390 در خدمت گردشگران عزیز ایرانی است تا با ارتباطی مؤثر با هتل‌داران و مدیران گردشگری در نقاط مختلف دنیا، مسیر توریسم را در ایران هموار سازد. پس اگر به دیدن شهرها و کشورهای جدید علاقه دارید و جزء کسانی هستید که همیشه چمدانی حاضروآماده برای سفر دارند، فرصت را از دست ندهید و برای رزرو تورهای خارجی به www.mehrparvaz.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب