دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سوال باشگاه پرسپولیس از تصمیمات کمیته‌های انضباطی و اخلاق؛ حکم مدیرعامل استقلال چه شد؟

سوال باشگاه پرسپولیس از تصمیمات کمیته‌های انضباطی و اخلاق؛ حکم مدیرعامل استقلال چه شد؟
باشگاه پرسپولیس از تصمیمات اخیر کمیته های انضباطی و اخلاق گلایه دارد و برخی تصمیمات را منصفانه نمی داند.
کد خبر : 938011

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در چند وقت اخیر احکامی که از سوی کمیته های وضعیت، اخلاق و انضباطی در خصوص پرونده های مربوط به شکایت از پرسپولیس یا شکایت های پرسپولیس از افراد حقیقی و حقوقی صادر کرده اند باعث شده تا برای باشگاه پرسپولیس شائبه هایی ایجاد شود.

آخرین رای صادر شده مربوط به حکم امروز کمیته اخلاق است که درباره جدال لفظی پیش آمده بین رضا درویش و فرشید سمیعی مدیرعام استقلال در یکی از برنامه های تلویزیونی فوتبال برتر است. در این برنامه که در خردادماه پخش شد دو طرف همدیگر را متهم کردند و البته که از الفاظ خوبی هم علیه هم استفاده نکردند. در نهایت کمیته انضباطی در تاریخ 15 خرداد اعلام کرد که که فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

همچنین هر دو مدیرعامل به طور موقت 20 روز از فعالیت فوتبالی محروم شدند اما حکم قطعی اعلام نشد. در اتفاقی جالب بعد از گذشت چند ماه رای کمیته اخلاق در مورد رضا درویش امروز اعلام شده که وی را به جریمه دو میلیارد تومانی برای توسعه فوتبال پایه استان گیلان محکوم کرده و البته که 6 تا یک سال هم تعلیقی محروم شده است.

باشگاه پرسپولیس که قطعا این رای را در کمیته استیناف دنبال می کند و نسبت به آن اعتراض دارد اما طبق پیگیری که خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس داشته نشان می دهد مسئولان این باشگاه از دست فدراسیون فوتبال و کمیته های رای دهنده گلایه دارند.برای باشگاه پرسپولیس جای سوال دارد که چرا کمیته اخلاق رای خود را در مورد رضا درویش اعلام کرده اما در قبال رفتار فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال سکوت کرده است. همچنین در رای صادره از هیئت فوتبال و باشگاه سپاهان به عنوان شاکیان دیگر این پرونده نام برده شده که مشخص نیست دلیل شکایت این دو برای چیست و ماجرای دعوای دو مدیرعامل سرخابی چه ربطی به باشگاه سپاهان دارد؟

این تنها مورد گلایه باشگاه پرسپولیس نیست، در مورد رای کمیته اخلاق در خصوص دعوای خیابانی محمد حسین کنعانی زادگان هم این باشگاه مدعی است که مدفاع سرخپوشان گزارش پلیس + 10 که نشان می دهد گوشی او به سرقت رفته و دلیل درگیری او چه بوده مورد تایید کمیته اخلاق قرار نگرفته است که این برای باشگاه پرسپولیس جای تعجب دارد. 

پیش از این هم کمیته انضباطی رضا درویش را به دلیل مصاحبه اش بعد از بازی با چادرملو در خصوص رای کمیته وضعیت در پرونده بیرانوند به جریمه دو میلیارد تومانی و محرومیت سه ماه از حضور در ورزشگاه محکوم کرده که البته باشگاه پرسپولیس به این رای در کمیته استیناف اعتراض کرده است.

باشگاه پرسپولیس نسبت به تصمیماتی که در کمیته های قضایی فدراسیون گرفته می شود  گلایه دارد و برای این باشگاه سوال است که چطور در فصل گذشته هر شکایتی در مورد صحبت های تند جواد نکونام علیه پرسپولیس و فوتبال ایران و داوری ها داشته توسط کمیته انضباطی و استیناف رد شده و یا این سوال مطرح شده که چرا درگیری خیابانی منجر به دعوت از بازیکن پرسپولیس شده چرا در خصوص خبر درگیری استقلالی ها در فرودگاه مهرآباد بعد از بازی با خیبر کمیته اخلاق سکوت کرده و واکنشی ندارد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب