دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1403 - 10:42

جشنواره شعر و داستان نبوی به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود/ ارسال آثار تا ۳۰ دی‌

جشنواره شعر و داستان نبوی به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود  ارسال آثار تا ۳۰ دی‌
دبیر تخصصی چهارمین دوره جشنواره شعر و داستان نبوی گفت: در صورت امکان شاعران و نویسندگانی از سایر کشور‌ها برای حضور در این جشنواره دعوت خواهند و جشنواره به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.
کد خبر : 937953

مصطفی سالاری دبیر تخصصی چهارمین دوره جشنواره شعر و داستان نبوی از سری برنامه‌‌های چهارمین جشنواره فرهنگی هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در تشریح چگونگی برگزاری این دوره از جشنواره اظهار کرد: در تلاش هستیم که در صورت امکان شاعران و نویسندگانی از سایر کشور‌ها برای شرکت و حضور در جشنواره دعوت شوند و جشنواره به‌صورت بین‌المللی برگزار شود.

وی درباره اثرات جشنواره شعر و داستان نبوی در سه دوره گذشته بر جامعه به‌ویژه جامعه مخاطب دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از اولین دوره جشنواره با محور موضوعی شخصیت نبی مکرم اسلام به‌عنوان محور وحدت اسلامی این جشنواره را در سطح ملی و به بهترین شکل ممکن برگزار کرده ازنظر کیفی در هر دوره برگزاری این جشنواره از دوره قبل بهتر بوده، امیدواریم چهارمین دوره جشنواره شعر و داستان نبوی نیز با کیفیتی بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

دبیر تخصصی چهارمین دوره جشنواره شعر و داستان نبوی گفت: ازلحاظ تأثیرگذاری باید اذعان کرد که این جشنواره اکنون دیگر در سطح استان و حتی در سطح کشوری جایگاه خود را پیدا کرده و مخاطبان با این جشنواره و چگونگی برگزاری آن آشنا هستند. در سال‌های گذشته سعی بر آن بوده که دانش‌آموزان، دانشجویان، استادان و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی و عموم شاعران و نویسندگان به‌عنوان جامعه هدف در این جشنواره شرکت کنند که در این زمینه تا حدود زیادی موفق بوده‌ایم و آثار باکیفیتی از سراسر کشور شرکت کرده‌اند.

جشنواره شعر و داستان نبوی به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود/ ارسال آثار تا ۳۰ دی‌

سالاری در زمینه پیش‌بینی برای حضور شاعران و نویسندگان در چهارمین دوره جشنواره شعر و داستان نبوی (ص) و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای جذب بیش‌ازپیش مخاطب بیان کرد: تلاش بر این است که امسال تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره نسبت به سال‌های گذشته بیشتر باشد و برگزاری جشنواره ازلحاظ کیفی نیز در سطح بهتری برگزار شود در این راستا همه فعالیت‌های لازم طبق جدول زمان‌بندی انجام‌شده است.

وی ادامه داد: اکنون بیشتر تلاش روی تبلیغات جشنواره و جذب آثار متمرکز بوده و در این راستا با همه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مکاتبه و هماهنگی صورت گرفته که با انجام تبلیغات اثربخش در داخل و خارج محیط دانشگاه و برگزاری پیش رویداد، مخاطبان بیشتری را به جشنواره دعوت کنند.

دبیر تخصصی چهارمین دوره جشنواره شعر و داستان نبوی با بیان اینکه بر اساس تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی، مجموعه برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت در سال جاری با نگاه ویژه به زیارت جامعهٔ کبیره برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این راستا در پوستر و فراخوان این جشنوارهنیز نگاه ویژه به زیارت جامعه کبیره به‌عنوان یکی از محور‌های جشنواره دیده شده است.

سالاری مطرح کرد: تاریخ برگزاری چهارمین دوره جشنواره شعر و داستان نبوی (ص) هشتم بهمن‌ ۱۴۰۳ است و محل برگزاری جشنواره تالار رازی دانشکدهٔ پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی‌ ۱۴۰۳ خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب