دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اسامی پذیرفته‌شدگان دانشگاه امام صادق (ع) اعلام شد

اسامی پذیرفته‌شدگان دانشگاه امام صادق (ع) اعلام شد
نتیجه نهایی متقاضیان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شد.
کد خبر : 937915

 به گزارش خبرگزاری آنا، سازمان ملی سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای نتیجه نهایی متقاضیان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) را منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است:  پیرو اطلاعیه به تاریخ 1403/07/20در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1403، (رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی)، به اطلاع متقاضیان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) می‌رساند نتیجه نهایی در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شد و افرادی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته نهایی اعلام شده است، لازم است با توجه به توضیحات ذیل نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

1- زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان از طریق دانشگاه امام صادق (ع) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2- عدم مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام در زمان مقرر، به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

3- آن‌دسته از متقاضياني که در مرحله اعلام نتایج نهایی رشته‌هاي تحصيلي پذيرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (تاریخ 1403/07/20) در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند و هم اکنون نیز در رديف پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه امام صادق (ع) قرار دارند، باید از دو رشته قبولي اعلام شده يکي را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت‌نام نموده و به تحصيل بپردازند. ثبت‌نام در يک رشته تحصيلي به منزله انصراف از رشته قبولی ديگر تلقي خواهد شد.

4- پذیرفته شدگان لازم است بر حسب مورد مطابق موارد درج شده در بند (ت) اطلاعيه اعلام نتايج پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي مختلف تحصيلي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي آزمون سراسري سال 1403 (رشته‌هاي تحصيلي با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) موجود در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه مدارک ثبت‌نامی اقدام و به دانشگاه ارائه نمایند.

5- داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف پذیرفته‌شدگان آزمون اختصاصی فرهنگیان قرار گرفته ‌است، باتوجه به عدم انصراف از محل قبولی فرهنگیان، نام آنان به عنوان قبولی اعلام نشده ‌است.
6- متقاضیانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان قرار نگرفته‌اند در صورت داشتن هرگونه سؤال یا اعتراض باید موضوع را از طریق دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری نمایند.

                                             برای مشاهده اسامی اینجا را کلیک نمایید 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب