دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1403 - 10:26

برنامه‌های فرهنگی هنرمندانه و با توجه به نیاز‌ نسل جوان ارائه شوند

برنامه‌های فرهنگی هنرمندانه و با توجه به نیاز‌ نسل جوان ارائه شوند
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: برنامه‌های فرهنگی باید با برنامه‌ریزی و توجه به نیاز‌های نسل جوان و استفاده از ابزارهایی مانند هنر، مؤثر و درخور ارائه شوند.
کد خبر : 937770

به گزارش خبرنگار آنا، نیما رنجبر مالیدره رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و محمودآباد در جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه اظهار کرد: کار فرهنگی در دانشگاه اصل است و نباید در حاشیه قرار گیرد. در حوزه فرهنگی و پرورشی نگاه باید نگاه خالصانه و صرفاً بر اساس خدمت‌رسانی باشد.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی شدید دشمن و تأثیر آن بر روح و روان دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه در مناسبت‌هایی مانند ۱۳ آبان که به نام روز دانش‌آموز و روز ملی استکبارستیزی است نباید فقط نمادین باشد؛ بلکه باید با برنامه‌ریزی و با توجه به نیاز‌های نسل جوان و با استفاده از مواردی مانند هنر، برنامه‌ای مؤثر و درخور ارائه کرد تا به رویش نسل جوان انقلابی کمک و حملات دشمن را خنثی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و محمودآباد حمله رژیم جعلی صهیونیستی به کشور را محکوم کرد و افزود: باید به این اقدامات دشمن صهیونیستی پاسخی در خور داده شود تا دشمنان دیگر جرئت حمله به کیان ایران اسلامی را پیدا نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب