دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1403 - 09:28

یادمان شهدا مأمنی برای دانشجویان و دانشگاهیان

یادمان شهدا مأمنی برای دانشجویان و دانشگاهیان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ه‍مدان عنوان کرد: افتخار بزرگی است که این دانشگاه نخستین دانشگاهیست که افتخار میزبانی پنج شهید گمنام را دارد؛ چراکه یادمان شهدا مأمنی برای دانشجویان و دانشگاهیان و خیر و برکت برای دانشگاهیان است.
کد خبر : 937747

به گزارش خبرنگار آنا، غلامرضا خاکساری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ه‍مدان در شانزدهمین یادواره شهدای گمنام این دانشگاه با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت، شهدای خدمت، شهدای محور مقاومت شهید هنیه، شهید یحیی سنوار، شهید صفی‌الدین، سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان و همچنین شهیدان گمنام مدفون در صحن دانشگاه، بیان کرد: از تمامی مردم شریف و شهید پرور دارالمومنین همدان که همیشه در تمامی صحنه‌ها و این یادواره حضور دارند و دانشجویان، اساتید گرانقدر و روحانیان جلیل القدر و همه عزیزانی که در این جلسه حضور دارند کمال تشکر و قدردانی را دارم. 

یادمان شهدا مأمنی برای دانشجویان و دانشگاهیان

وی با بیان اینکه امسال افتخار میزبانی شانزدهمین یادواره و سالگرد شهدای گمنام را داریم، گفت: این شهدا در آبان ۱۳۸۷ در روز شهادت امام جعفر صادق در این دانشگاه به خاک سپرده شدند. 

وی افزود: افتخار بزرگی است که دانشگاه آزاد همدان اولین دانشگاهیست که افتخار میزبان پنج شهید گمنام است که این اتفاق سبب شده مأمنی برای دانشجویان و دانشگاهیان و خیر و برکت برای دانشگاه فراهم آورد. 

یادمان شهدا مأمنی برای دانشجویان و دانشگاهیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به خیر و برکات توسل به شهدا و دستگیری آنان گفت: گاهی اوقات که از مسائل خسته می‌شوم و کارم گره می‌خورد از شهدا توسل می‌جویم و از برکات این شهدا نتیجه گرفته، ایم همچنین حضور مردم بر مزار این عزیزان خیر و برکت برای دانشگاه به همراه دارد.

وی با ابراز تشکر و قدردانی از سپاه، نیروی انتظامی، بنیاد شهید، صدا و سیما، بسیج دانشجویی، معاونت دانشجویی که در برگزاری مراسم همکاری نموده‌اند، بیان کرد: از سبزپوشان سپاه و نیرو‌های مسلح بابت وعده صادق و پدافند هوایی که امنیت، آرامش و سلامتی را برای مردم فراهم می‌کنند تشکر می‌کنم و ما مدیون این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب