دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته نهم لیگ برتر| دومین شکست سنگین استقلال در خانه خیبر/ بحران با موسیمانه بیشتر شد

هفته نهم لیگ برتر| دومین شکست سنگین استقلال در خانه خیبر  بحران با موسیمانه بیشتر شد
استقلال در خانه خیبر خرم آباد دومین شکست سنگین متوالی را متحمل شد.
کد خبر : 937706

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم‌های خیبر خرم آباد و استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند و در پایان خیبر ۳ بر یک برنده شد.

داور: سید وحید کاظمی

اخطار: محمدطاها طباطبایی، فرید امیری و (خیبر) ابوالفضل جلالی (استقلال)

گل‌ها: مهرداد قنبری (۱۰)، مسعود محبی (۵۹) و محسن سفید چقایی (۴+۹۰) (خیبر) ؛ رامین رضاییان (۵۵) (استقلال)

ترکیب خیبر: تونی باتیستا، سجاد ابرقویی، کوین بولی، احسان حسینی (۳۵- مسعود محبی)، سینا خادم‌پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری (۷۶- سید محمد طاها طباطبایی)، مهران احمدی (۷۶- محسن سفید چغایی)، فراز امامعلی (۷۶- علیرضا نقی زاده) وعارف رستمی (۶۷- حمیدرضا طاهرخانی).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، میلاد زکی پور (۲۲- ابوالفضل جلالی)، رامین رضاییان (۸۴- ابوالفضل زمانی)، زبیر نیک نفس (۸۴- آرش رضاوند)، علیرضا کوشکی (۴۶- گائل کاکوتا)،  دیدیه اندونگ، آرمان رمضانی (۶۷- گوستاوو بلانکو)، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمد حسین اسلامی.

خیبر خرم آباد که از حمایت تماشاگران خودی بهره می‌برد بازی را هجومی آغاز کرد و فشار زیادی را روی دروازه حریف آورد تا اینکه توانست دقیقه ۱۰ از روی نقطه کرنر با ضربه یک ضرب قنبری به گل برتری رسید. در ادامه استقلال نتوانست عملکرد جالب توجهی داشته باشد و در نهایت هم نیمه اول به سود خیبر تمام شد. استقلال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و رامین رضاییان دقیقه ۵۵ بازی را به تساوی کشاند. این گل دوام زیادی نداشت و مسعود محبی دقیقه ۵۹ گل دوم خیبر را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و محسن سفید چغایی دقیقه ۴+۹۰ تیر خلاص را بر پیکر استقلال شلیک کرد.

در ادامه تلاش استقلال برای جبران گل خورده فایده‌ای نداشت تا داشت، در اولین دیدار با حضور وی برنده شد و از بحران بیرون آمد. استقلال چهارمین شکست فصل را متحمل شد و با ۸ امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد. خیبر هم با ۹ امتیاز به رتبه یازدهم صعود کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب