دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1403 - 16:34

بدون مرز، شفاف و نامحدود تبادل کنید

بدون مرز، شفاف و نامحدود تبادل کنید
همان‌طورکه می‌دانید، سرویس‌دهندگان بسیار متعددی در بازار رمزارز‌ها فعالیت دارند و به این ترتیب، گیج شدن در انتخاب بهترین صرافی‌ها ازنظر ارائه خدمات، کاملا طبیعی است.
کد خبر : 937695

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان‌طورکه می‌دانید، سرویس‌دهندگان بسیار متعددی در بازار رمزارزها فعالیت دارند و به این ترتیب، گیج شدن در انتخاب بهترین صرافی‌ها ازنظر ارائه خدمات، کاملا طبیعی است. آنچه‌ که برای تریدرهای بازار کریپتو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، وجود فضای مقایسه‌ای و ردیابی برای قیمت انواع ارزهاست. سایت‌ها و پلتفرم‌های گوناگونی در این حوزه فعالیت دارند که ارزدکس یکی از آن‌هاست. این سایت اطلاعات بسیار مفیدی را درخصوص قیمت ارائه ارزها در سرویس‌دهنده‌های مختلف در اختیار کاربران می‌گذارد. این امر سبب می‌شود که فعالان حوزه کریپتو با دید بهتر و جامع‌تری معاملات خود را انجام دهند. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درخصوص جزئیات فعالیت ارزدکس در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی پلتفرم ارزدکس (arzdex)؛ یکی از بهترین صرافی‌های آنلاین

ارزدکس به نشانی اینترنتی www.arzdex.com یکی از پلتفرم‌های فروشگاهی محسوب می‌شود که امکان تبادل طیف گسترده‌ای از رمزارزها (حدود 100) را فراهم کرده‌است. دفتر مرکزی ارزدکس در ناحیه نوآوری دانشگاه شریف شهر تهران قرار دارد. برای عضویت در این پلتفرم و استفاده از خدمات آن باید فرایند احراز هویت را انجام دهید. این پلتفرم برای کاربران بستری فراهم کرده‌است تا پرداخت بین‌المللی و خرید از سایت‌های خارجی را نیز انجام دهند.

در ارزدکس چه نمادهای معاملاتی انجام می‌شود؟

ارزهای دیجیتال پرکاربرد و محبوبی نظیر بیت‌کوین، تتر و اتریوم در ارزدکس قابل معامله هستند و علاوه‌بر این سه ارز اصلی، مجموعه مختلفی از نمادهای معاملاتی در این پلتفرم معامله می‌شوند. از ارزهای دیگری که در ارزدکس قابل معامله هستند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دوج کوین

  • بایننس کوین

  • لایت‌کوین

  • سولانا

  • ریپل

  • پولکادات

  • کاردانو

 

 

ارزدکس چه امکاناتی به کاربران ارائه می‌دهد؟

قابلیت‌های بسیار متنوعی توسط پلتفرم ارزدکس به کاربران ارائه می‌شود که رضایت تریدرهای ایرانی را به بهترین نحو ممکن فراهم می‌کند. در این بخش، برخی از امکانات آن را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا هماهنگی این مجموعه با سایر مجموعه‌های جهانی به‌خوبی روشن شود.

امکان پرداخت‌های گوناگون

پلتفرم معاملاتی ارزدکس به‌منظور رفاه کاربران خود، امکان پرداخت‌های مختلفی را برای آنان فراهم کرده‌است. ازجمله این خدمات می‌توان به خرید از سایت‌های خارجی، استفاده از کارت‌های اعتباری بین المللی مانند مستر کارت و ویزاکارت اشاره کرد. بدین ترتیب، تریدرهای ایرانی نیز می‌توانند پرداخت‌های بین المللی خود را از این طریق بسیار راحت انجام دهند. امکان ثبت نام آزمون آیلتس، تافل، PTE و افتتاح حساب پی‌پال نیز با ارزدکس امکان‌پذیر است. نکته قایل توجه و متمایز ارائه شده در این صرافی امکان خرید مستقیم با تتر هست، به این معنی که کاربران به راحتی می توانند گیفت کارتها و سایر خدمات مالی را با تتر خریداری کنند!

استفاده از منابع آموزشی و مقاله‌ها

یکی از بهترین امکاناتی که ارزدکس برای کاربران خود فراهم کرده‌است، امکان استفاده مقاله‌های مرتبط با بازار کریپتو و روش‌های معاملاتی است. با استفاده از این منبع، تریدرها می‌توانند با متدهای روز حوزه ارزهای دیجیتال و موفقیت در بازار آشنا شده و با اعتماد و اطمینان بسیار بیشتری معامله‌های خود را انجام ‌دهند.

کیف پول دیجیتال ارزی و ریالی

کاربران علاوه‌بر ثبت نام آزمون های بین المللی ارزدکس می‌توانند کیف پول‌های اختصاصی داشته باشند. با استفاده از این کیف پول می‌توان از ارزهای دیجیتال و ریالی به‌صورت کاملا امن نگهداری کرد. از سوی دیگر، کاربران قادرند که بدون هیچ وقفه‌ای تبادلات ارزی خود را انجام داده و در معامله‌های خود سرعت بسیار بیشتری داشته باشند.

اطلاع دقیق از بازار ارزهای دیجیتال

سایت ارزدکس رابط بسیار کاربرپسندی دارد، زیرا می‌توان در کسری از ثانیه در دنیای ارزهای دیجیتال پیمایش کرد و اطلاعات دقیقی به‌دست آورد و تبدیل ارز انجام داد. شما در کمتر از چند دقیقه می‌توانید لیست ارائه‌دهندگانی که حداکثر میزان کارمزد دارند را ضمن اعمال آخرین تغییرات، به‌طور کامل مشاهده کنید. همچنین قیمت ارزهای اصلی مانند تتر و بیت‌کوین را لحظه‌به‌لحظه دنبال کنید. از سوی دیگر، ضمن کلیک کردن روی هر یک از سرویس‌های معاملاتی، آخرین تغییرها و ضوابط هر سرویس را ببینید و نظر تریدرها را در این خصوص بخوانید.

امکان سفارش سریع

از دیگر قابلیت‌های بسیار خوب ارزدکس می‌توان به امکان معاملات آنلاین و ثبت سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. این ویژگی سبب می‌شود که کاربران بدون نیاز به بررسی‌های پیچیده و صرف ساعت‌های طولانی، سفارشات خریدوفروش خود را براساس قیمت‌های لحظه‌ای بازار کریپتو به ثبت برسانند. این امر برای افرادی که می‌خواهند با سرعت بالایی معامله‌های فوری خود را انجام دهند، فوق‌العاده است. با چنین ویژگی‌ای خرید بین المللی کاربران نیز با سرعت زیادی انجام می‌گیرد.

 

امکان انجام معامله‌های آربیتراژ

برای انجام معامله‌های آربیتراژ لازم است به‌صورت لحظه‌ای از قیمت ارزهای دیجیتال اطلاع داشته باشید. سایت ارزدکس در صفحه آربیتراژ خود لیست ارزها و قیمت آن‌ها را به‌صورت کاملا خودکار هر 60 ثانیه یک‌بار به‌روز می‌کند؛ بنابراین کاربران هنگام حضور در سایت و انجام فرایند تبدیل ارز، نیاز ندارند به‌طور مداوم صفحه را به‌روز کنند.

افتتاح کردن انواع حساب بین المللی

یکی از برترین مزایای استفاده از ارزدکس امکان ایجاد حساب‌های بین المللی است. با افتتاح این حساب‌ها کاربران قادر خواهند بود پرداخت‌های بین المللی را با استفاده از کیف پول دیجیتال خود انجام دهند. امکان خرید گیفت کارت نیز با این حساب‌ها وجود دارد. همچنین، کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های آیلتس، تافل و PTE را دارند نیز می‌توانند هزینه آن را به این روش پرداخت کنند.

امکان نقد کردن سریع درآمدهای ارزی

نقد کردن درآمدهای ارزی خدمت مهم دیگری است که ارزدکس در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. افرادی که تمایل داشته باشند، می‌توانند در سریع‌ترین زمان، درآمدهای ارزی خود را به پول ایران تبدیل کنند و آن را به ‌حساب بانکی خود انتقال دهند. بدین ترتیب، درآمدهای ارزی افراد در هر زمان که بخواهند، قابلیت استفاده و نقدینگی دارد.

آیا پلیس فتا پلتفرم معاملاتی ارزدکس را تایید می‌کند؟

ارزدکس  عضو رسمی انجمن فناوران بلاکچین و سازمان صنفی رایانه کشور ( نصر ) می باشد و از قوانین و ضوابط متعددی که از سوی پلیس فتا تعیین شده‌است، پیروی می‌کند و همین موضوع، کلیه فعالیت‌های این پلتفرم ارز دیجیتال را امن و قانونی می‌کند. این قوانین عبارت‌اند از:

حفظ و نگهداری اطلاعات هر کاربر

پلتفرم‌های معاملاتی موظف هستند که همه اطلاعات افراد را درباره سابقه انجام معاملات، پرداخت بین‌المللی و تراکنش‌های آنان را ظرف مدت 10 سال، به‌طور کاملا امن نگهداری کنند. حتی در صورت منحل شدن شرکت نیز این اقدام باید به شیوه صحیح انجام گیرد.

احراز هویت کاربران

سرویس‌دهندگان حوزه ارزهای دیجیتال باید کلیه اطلاعات کاربران خود شامل نام و نام خانوادگی، آدرس محل سکونت، کد ملی و... را ثبت کرده و صحت‌وسقم آنان را مشخص کنند. این احراز هویت در ارزدکس کاملا اجباری است. این پلتفرم علاوه‌بر اطلاعات فوق، شناسه ملی شرکت و اطلاعات حقوقی را نیز ثبت می‌کند. کلیه بسترهای لازم برای خرید بین المللی و انجام تراکنش امن در این پلتفرم فراهم شده‌است.

​عدم ارائه خدمات به اتباع خارجی

سرویس‌های معاملاتی باید اطلاعات مربوط به کیف پول‌ها، حساب‌های بانکی و معامله‌های مشکوک و هر مورد دیگری را سریعا به پلیس گزارش دهند. ارزدکس خدمات خود را در اختیار اتباع خارجی قرار نمی‌دهد و از موجودی‌های ارزی و ریالی کاربران در خارج از شبکه خدمات شرکت به هیچ عنوان استفاده نمی‌کند. همچنین این پلتفرم در دوره‌های 6 ماهه توسط ارزیاب‌هایی که موردتایید پلیس فتا هستند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

بازارهای مالی اگرچه سود خوبی را روانه جیب تریدرها می‌کنند، اما ریسک بالایی نیز دارند. به‌منظور کاهش این ریسک‌ها، افراد فعال در حوزه تتر و سایر ارزهای دیجیتال باید اطلاعات دقیقی از تغییرات بازار داشته باشند و همواره اخبار این حوزه را دنبال کنند. بدین ترتیب، بهتر می‌توانند خود را از خطرات بازار دور نگه ‌داشته و آسیب‌ها را کاهش دهند. امکان انجام یک تراکنش امن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که تریدرها باید به آن توجه کنند. به همین خاطر، باید از سرویس‌های معاملاتی معتبر استفاده کنند. خوشبختانه سایت و پلتفرم ارزدکس این امکان را به‌خوبی برای کاربران خود فراهم کرده و قابلیت‌های گوناگونی را به آنان عرضه می‌کند.

سلب مسوولیت

ارزدکس هیچ گونه پیشنهادی جهت خرید و فروش و سرمایه گذاری در بازارهای مالی ارائه نمی کند و تصمیم گیری و سرمایه گذاری در این بازار ها نیازمند دانش کافی و تجربه و تخصص می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب