دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1395 - 12:41

نماینده مردم دماوند: رفع بیکاری، فقر، بی‌عدالتی در گرو وحدت و نظام هدفمند و یکپارچه است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس دهم گفت: رفع بیکاری، فقر، بی‌عدالتی در گرو وحدت و نظام هدفمند و یکپارچه است که حل معضلات عمده کشور نیز وابسته به آن است.
کد خبر : 93754

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، قاسم میرزایی نکو در نشست علنی امروز -سه شنبه 25 خرداد ماه- مجلس شورای اسلامی، پس از گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: متاسفانه همه از مشکلات بیکاری ناله می‌کنند اما اقدام عملیاتی در این راستا صورت نمی‌گیرد. البته به خوبی واقفیم که بودجه 30 سال عمرانی کشور مشخص نیست در کجا هزینه شده و دولت یازدهم نیز با 580 هزار میلیون بدهی از دولت قبل، کار خود را شروع کرده است.


وی افزود: بیکاری ریشه چندین ساله دارد، بیکاری ریشه در ولنگاری فرهنگی، تبعیض، فساد، بی‌عدالتی و قاچاق دارد که مقام معظم رهبری نیز آن را بارها گوشزد فرموده‌اند. عامل بسیاری از پلشتی‌ها، دروغ است، در سال اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی باید با همکاری و وحدت به سوی اقدامات نتیجه‌بخش گام برداریم.


نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس دهم ضمن انتقاد از شکل‌گیری کمیسیون‌های تخصصی گفت: برای جلوگیری از دروغگویی نباید اجازه دهیم کمیسیون‌ها به شکل روش سنتی پس از 36 سال قانونگذاری تشکیل شوند. متاسفانه من با مدرک کارشناسی معماری و شهرسازی، سابقه کار در وزارت راه و ترابری و ناوگان هوایی، به‌عنوان عضو کمیسیون عمران انتخاب نشدم.


انتهای پیام/

برچسب ها: بیکاری فقر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته