دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معارفه موسیمانه با حضور برخی از پیشکسوتان استقلال/ معرفی دستیاران مرد آفریقایی و غیبت یک مربی+ فیلم

معارفه موسیمانه با حضور برخی از پیشکسوتان استقلال  معرفی دستیاران مرد آفریقایی و غیبت یک مربی+ فیلم
در مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال او و دستیارانش با شال آبی در مراسم شرکت کردند.
کد خبر : 937509

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مراسم معارفه پیتسو ماسیمونه سرمربی آفریقایی استقلال به همراه دستیارانش امروز ساعت 9 صبح در محل هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

*موسیمانه و دستیارانش قبل از ورود به سالن هتل در کمپ تیم های ملی حاضر شده و برای دقایقی از زمین کمپ بازدید به عمل آوردند.

*در این مراسم برخی از پیشکسوتان این باشگاه از جمله علی جباری، بیژن طاهری، محمد نوری، جواد قراب، مراغه چیان، پرویز مظلومی و ... حضور داشتند. همچنین ایمان عالمی سرپرست استقلال به همراه فرشید سمیعی مدیرعامل آبی ها در مراسم حاضر شد.

*در شروع مراسم باشگاه استقلال کلیپی برای معری موسیمانه پخش کرد.



*موسیمانه و سه دستیارش با به گردن انداختن یک شال آبی در مراسم حضور پیدا کردند. البه یک دستیار دیگر او به دلیل مراسم ازدواجش تا سه روز دیگر به جمع آبی پوشان اضافه می شود.

*در این مراسم مشخص شد که بهزاد غلامپور به عنوان مربی گلرها به کارش در این تیم ادامه می دهد.



بعد از صحبت های سمیعی و سرمربی آبی پوشان، وی با مدیرعامل استقلال عکس یادگاری گرفت و سپس پیشکسوتان استقلال روی سن رفته و با وی عکس یادگاری گرفتند. همچنین دستیاران او بعد از عکس های یادگاری روی سن رفته و سرمربی استقلال به معرفی آنها پرداخت و در مورد آنها گفت:آقای موسی سرپرست آنالیز ما هستند.یک دستیار دیگر او دارد که سه روز دیگر می آید و آنالیز حریفان به عهده او خواهد بود.ما تیم های مختلف را چک می کنیم.چون در آسیا هم هستیم به این تیم همکاری نیاز داریم.هومر دیگر دستیارم است که دست راست من است.همچنین مربی بدنسازم هم هست.در کنار این نفرات دستیاران ایرانی هم دارم، بدون کمک آنها نمی توانیم کار کنیم.امیدوارم که آنها هم در مسیر ما حرکت کنند، به آنها گفتم که انتظار حمایت دارم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب