دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم با اعضای شورای شهر

جلسه مشترک مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم با اعضای شورای اسلامی شهر بم در دفتر رئیس این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 93735

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمید سرحدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم در این جلسه مشترک با تشریح بخشی از فعالیت‌های اخیر دانشگاه، هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی را تبادل آرا و استفاده از نظر و تعامل بیشتر با مسئولان و به‌ویژه اعضای شورای اسلامی شهر و استفاده از ظرفیت‌های موجود عنوان کرد.


رئیس شورای اسلامی شهر بم نیز با قدردانی از مسئولان دانشگاه در برگزاری چنین جلسه‌ای، فعالیت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم را در افزایش رشته‌ها به ویژه در مقطع ارشد (از 5 رشته به 20 رشته) و پیگیری نسبت به 2 رشته در مقطع دکتری قابل تحسین دانست.


علی طاهریان گفت: «یکی از مهمترین کارهایی که در این شهرستان انجام شده و شرایط بسیار خوبی را رقم زده است، گسترش تحصیلات تکمیلی و ایجاد رشته‌های جدید دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای این شهرستان است.»


وی اظهار کرد: «از طرفی این جریان مایه رشد و ترقی مردم و جوانان مشتاق و علاقه‌مندان به تحصیلات تکمیلی است و افتخار می کنیم که این کار به نتیجه رسیده است؛ بنابراین در حد وسع خود در خدمت دانشگاه خواهیم بود.


اعضای شورای شهر بم در ادامه به بررسی دیدگاه و درخواست‌های دانشگاه پرداختند و قول مساعد دادند که نسبت به مطالبات این واحد دانشگاهی پاسخ مثبت دهند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته